دستگاه آلمانی زن + دستگاه تارت زن

دستگاه آلمانی زن - کیانی ماشین
5/5 - (3 امتیاز)

شیرینی آلمانی که با دستگاه آلمانی زن تولید می شود، یکی از شیرینی های معروف و محبوب در بین مردم سراسر جهان است که در ایران با نام های شیرینی مربایی و شیرینی مشهدی نیز شناخته می شود. شیرینی آلمانی از آن دسته شیرینی هایی است که فقط استفاده از آن به ایام عید نوروز منتهی نمی شود بلکه به خاطر طعم و ظاهر مطبوعی که دارد در تمام طول سال طرفداران خاص خود را دارد.

خوشبختانه امروزه تولید شیرینی آلمانی و شیرینی مشهدی مکانیزه شده است و با استفاده از قیف آلمانی زن دستگاه دپازیتور شیرینی می توان به راحتی این شیرینی خوشمزه را در مقیاس انبوه کاملا یک شکل، یک اندازه و بهداشتی تولید کرد. ما در ادامه در خصوص دستگاه آلمانی زن گروه تولیدی کیانی و ویژگی های این دستگاه بیشتر توضیح خواهیم داد.

همچنان با گروه تولیدی کیانی، طراح و سازنده انواع دستگاه قنادی، دپازیتور شیرینی، دستگاه قیف زن، دستگاه برش کیک، دستگاه رولت زن، دستگاه تارت و غیره همراه باشید.

دستگاه آلمانی زن چیست؟

دستگاه آلمانی زن یک دستگاه خودکار است که به‌ منظور آماده‌ سازی شیرینی‌ها و تولید خمیرهای مختلف استفاده می‌شود. این دستگاه باکیفیت بالا از سیستم‌های جدید و نوینی برخوردار است که به کاربر امکان می‌دهد خمیرهای موردنیاز را به‌صورت اتوماتیک و در حجم‌های مختلف تهیه کند. دستگاه آلمانی زن با سرعت و دقت بالا کار می‌کند و کیفیت و کارایی در فرایند تولید شیرینی‌ها را به همراه دارد.

Tell

در صورت تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر
با ما تماس بگیرید

ویژگی های شیرینی آلمانی چیست؟

شیرینی آلمانی به شیرینی های کوچک و خوشمزه ای گفته می شود که با  انواع مرباها پر شده اند و طعم بسیار خاص و دلپذیری دارند. جالب است بدانید شیرینی آلمانی که در ایران با نام شیرینی مشهدی نیز شناخته می شود در اصل متعلق به کشور اتریش است.

این شیرینی بسیار لطیف و به شکل های مختلف تهیه می شود و چنانچه با کیفیت بالا تولید شود، فروش قابل توجهی خواهد داشت. شیرینی های آلمانی کوچک که از مربا پر شده اند همیشه در طول سال به خصوص در ایام نوروز و اعیاد دیگر مورد توجه قرار می گیرند.

این شیرینی ها همچنین علاوه بر اینکه در میان بزرگسالان محبوب هستند بسیار مورد علاقه ی کودکان نیز می باشند. از آن گذشته این شیرینی ها ماندگاری خوبی دارند و برای مدت زیادی کیفیت و طعم خوبشان حفظ می شود.

بنابراین به دلیل محبوبیت این شیرینی ها راه اندازی خط تولید شیرینی آلمانی در کارگاه قنادی شما قطعا توجیه اقتصادی خواهد داشت و بد نیست به فکر تهیه یک دستگاه آلمانی زن برای تولید انبوه این نوع شیرینی ها باشید.

برای خرید دپازیتور شیرینی ، دستگاه قیف زن ، دستگاه برش کیک ، دستگاه رولت زن  و دستگاه تارت با ما تماس بگیرید.

شیرینی آلمانی - دستگاه آلمانی زن

به طور سنتی این شیرینی با مربای توت سیاه یا تمشک درست می شود.

اما می توان از هر نوع مربای دیگر نیز برای سلیقه های گوناگون استفاده کرد. نکته کلیدی در خوشمزه شدن شیرینی آلمانی ایجاد تعادل درست در اندازه مربا با خمیر آن است. اگر می خواهید به صورت کاملا حرفه ای و بهداشتی این شیرینی را تولید کنید حتما به دستگاه آلمانی زن احتیاج خواهید داشت.

این دستگاه برای تولید انواع شیرینی با خمیرهای خشک قابل استفاده است.

ویژگی های فنی دستگاه آلمانی زن

  • صفحه نمایش لمسی برای نمایش و تنظیمات هر محصول به صورت جداگانه و قابلیت کنترل جزییات
  • قابلیت چند زبانه بودن نمایشگر لمسی
  • مناسب برای انواع خمیر سفت مانند (بیسکوییت) خمیر نرم (قیفی جات) و خمیر بسیار نرم بدون وارد آوردن تنش به خمیر های حساس مانند رولت و لطیفه و کیکی جات
  • کاربری سریع و بسیار آسان توسط یکنفر
  • بدون نیاز به تغییر رسپی(معیار) خمیر در مقایسه با کار با دست
  • دستگاه تک فاز و توان مصرفی 1100 وات
  • ابعاد دستگاه 130cm*100cm*125cm
  • شستشو بسیار راحت و تعویض آسان محصول در 1 دقیقه
  • کنترل کامل اندازه، وزن، طول ،ارتفاع و ضخامت محصول
  • قابلیت ذخیره و تغییر تعداد حافظه ها به صورت بی نهایت برای محصولات
  • دارای بدنه تمام استیل
  • یک سال گارانتی بی قید و شرط (وارانتی سبز) و 10 سال خدمات پس از فروش
  • امکان ساخت مخزن سفارشی طبق درخواست مشتری برای خمیرهای خاص
  • امکان جابه جایی راحت مخزن جهت شستشو
  • مناسب برای پخت انواع کیک تخته ای؛ کیک فنجایی ، شیرینی آلمانی و غیره
دستگاه دپازیتور دو رنگ - کیانی ماشین

بررسی دستگاه آلمانی زن

شیرینی های مربایی آلمانی با طعمی ظریف و بافتی لطیف، نام خود را به عنوان یک شیرینی مشهور در جهان به ثبت رسانده اند.

این شیرینی ها در ایران نیز بسیار طرفدار دارند، به طوری که جزو محصولات ثابت خیلی از شیرینی فروشی ها و قنادی ها هستند و در تمام طول سال می توانید این شیرینی ها را به صورت بسته بندی شده با وزن مشخص یا با وزن دلخواه خود خریداری نمایید.

بیشتر قنادی های حرفه ای برای تولید این نوع شیرینی از دستگاه المانی زن استفاده می کنند.

این دستگاه که در اصل یک دستگاه دپازیتور شیرینی است یک قیف مخصوص برای تولید شیرینی آلمانی و شیرینی مشهدی دارد که به قیف آلمانی زن معروف است.

دستگاه دپازیتور طراحی شده در گروه تولیدی کیانی با حفظ کیفیت، یکپارچگی و استانداردهای محصولات، به افزایش بهره وری خط تولید شیرینی آلمانی کمک می‌کند.

شما می توانید از این دستگاه به عنوان دستگاه رولت زن و دستگاه قیف زن نیز استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دستگاه آلمانی زن گروه تولیدی کیانی همین امروز با ما تماس بگیرید.

شایان ذکر است گروه تولیدی کیانی، طراح و سازنده انواع دستگاه قنادی ، دپازیتور شیرینی ، دستگاه قیف زن، دستگاه برش کیک، دستگاه رولت زن، دستگاه تارت و غیره می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دستگاه های با کیفیت تولید شده توسط این شرکت از لینک محصولات ما دیدن نمایید.

خرید دستگاه آلمانی زن - کیانی ماشین

قیمت دستگاه آلمانی زن

قیمت دستگاه شیرینی آلمانی زن بستگی به عوامل مختلفی دارد از جمله اندازه و قدرت دستگاه، تکنولوژی و محدوده عملکرد آن، برند و کیفیت ساخت و همچنین شرایط بازار. با وجود تنوع موجود در بازار، دستگاه‌های آلمانی زن به دلیل کیفیت بالا معمولاً قیمت بیشتری نسبت به دستگاه‌های دیگر دارند. قبل از خرید دستگاه آلمانی زن مهم است که با توزیع‌کنندگان و تولیدکنندگان مختلف در ارتباط باشید و قیمت‌ها و مشخصات فنی را مقایسه کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. همچنین ممکن است برخی از تولیدکنندگان قراردادهای خاصی را با مشتریان خود داشته باشند که می‌توانند در قیمت دستگاه شیرینی آلمانی زن تاثیرگذار باشد.

خرید دستگاه آلمانی زن از گروه تولیدی کیانی 

گروه تولیدی کیانی به صورت اختصاصی به طراحی و ساخت انواع ماشین آلات پیشرفته شیرینی پزی چند منظوره و همینطور تجهیزات نانوایی اتوماتیک پرداخته است. مهندسان ما پایداری و عملکرد انواع دستگاه قنادی و شیرینی پزی این مجموعه را برای تولید انواع کیک و شیرینی تضمین می کنند.

دستگاه دپازیتور شیرینی با تولید انواع شیرنی های آلمانی، مشهدی، برنجی، کیک یزدی، مافین، کشمشی، قرابیه،نان خامه ای،لطیفه، بهشتی ،پفکی ،گردویی،نارگیلی و غیره به صورت کاملا بهداشتی و با کیفیت بالا یکی از کاربردی ترین و به صرفه ترین انواع دستگاه قنادی موجود در گروه تولیدی کیانی است که برای راه اندازی یک خط تولید تمام اتوماتیک شیرینی پیشنهاد می شود. دستگاه فوق مجهز به صفحه نمایشگر لمسی است که کار با دستگاه را آسان تر کرده است.

به این ترتیب برای دستیابی به اتوماسیون بیشتر برای تولید شیرینی ، دستگاه آلمانی زن یا دستگاه دپازیتور شیرینی بهترین انتخاب شماست که باعث صرفه جویی قابل توجهی در زمان و کار شما خواهد شد. برای خرید دپازیتور شیرینی، دستگاه قیف زن، دستگاه برش کیک، دستگاه رولت زن  و دستگاه تارت با ما تماس بگیرید. همچنین کافی است برای اطلاع از قیمت دستگاه شیرینی آلمانی زن با ما تماس بگیرید.

Tell

در صورت تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر
با ما تماس بگیرید

دستگاه تارت زن

دستگاه تارت زن چیست؟

دستگاه تارت زن یکی از تجهیزات استفاده شده در صنعت شیرینی‌پزی است. این دستگاه برای تهیه و تولید تارت‌های شیرینی‌پزی استفاده می‌شود. با استفاده از دستگاه تارت زن، خمیر تارت به‌ صورت اتوماتیک و به شکل‌های مختلف در قالب‌ها قرار می‌گیرد و آماده برای پخت می‌شود.

دستگاه تارت زن معمولاً دارای یک سیستم پیشرفته است که به وسیله یک مخزن ، خمیر را به شکل یکنواخت و دقیق در قالب‌ها قرار می‌دهد. این دستگاه قابلیت تنظیم حجم خمیر، سرعت قرارگیری خمیر در قالب و شکل‌های مختلف قالب‌ها را نیز داراست.

خرید دستگاه تارت زن - کیانی ماشین

ویژگی های فنی دستگاه تارت زن

  • دستگاه تارت برای تولید انواع نان های تارت در مدل و سایزهای مختلف مناسب می باشد.
  • دارای صفحه نمایشگر لمسی برای نمایش و تنظیمات پارامتر های برنامه است.
  • دارای توان مصرفی 2400 وات و برق مصرفی تک فاز می باشد.
  • دستگاه تارت زن از بدنه تمام استیل برخوردار است.
  • دارای قالب 60 حفره می باشد.
  • از جنس قالب آلومینیوم آلیاژی ساخته شده است.
  • دارای ابعاد دستگاه  170cm*40cm*80cm می باشد.
  • دارای قابلیت تعویض قالب ها برای تولید انواع نان های تارت با ضخامت و اندازه های مختلف است.
  • قالب به صورت اتوماتیک باز و بسته می شود.
  • دستگاه تارت اتوماتیک کیانی ماشین دارای دو عدد دماسنج دیجیتالی است که حرارت دو قالب کف و بالا را به صورت جداگانه کنترل می کند و در تایم مشخص که توسط صفحه نمایشگر لمسی از قبل تنظیم شده است، کنترل شده و باز می شود.
  • کاربر می تواند توسط صفحه نمایشگر دستگاه تارت زن فشار قالب زمان پخت را تنظیم نماید.
دستگاه تارت زن
قیمت دستگاه تارت - کیانی ماشین
خرید دستگاه تارت زن

کاربرد دستگاه تارت زن

کاربرد اصلی دستگاه تارت زن در تهیه و تولید تارت و پای شیرینی‌پزی است. این دستگاه با استفاده از یک سیستم پیشرفته، خمیر تارت را به‌صورت اتوماتیک و در قالب‌های مختلف قرار می‌دهد تا آماده برای پخت شود.

 

دستگاه تارت زن چیست؟

دستگاه تارت زن یکی از تجهیزات استفاده شده در صنعت شیرینی‌پزی است. این دستگاه برای تهیه و تولید تارت‌های شیرینی‌پزی استفاده می‌شود. با استفاده از دستگاه تارت زن، خمیر تارت به‌ صورت اتوماتیک و به شکل‌های مختلف در قالب‌ها قرار می‌گیرد و آماده برای پخت می‌شود.

دستگاه تارت زن معمولاً دارای یک سیستم پیشرفته است که به وسیله یک مخزن ، خمیر را به شکل یکنواخت و دقیق در قالب‌ها قرار می‌دهد. این دستگاه قابلیت تنظیم حجم خمیر، سرعت قرارگیری خمیر در قالب و شکل‌های مختلف قالب‌ها را نیز داراست.

دستگاه تارت زن - کیانی ماشین

قیمت دستگاه تارت زن

برای خرید دستگاه تارت زن ابتدا باید نیازها و بودجه را مشخص کنید. بدیهی است که تخصیص هزینه بیشتر به معنای دریافت محصول با کیفیت تر خواهد بود. در این راستا، بهتر است در فروشگاه های آنلاین جستجو کرده و با مقایسه قیمت‌ها و مشخصات فنی محصول، بهترین گزینه را متناسب با نیاز کاربری خود خریداری کنید.  لازم به ذکر است که قبل از تصمیم گیری نهایی برای خرید و همزمان با استعلام قیمت دستگاه تارت زن، بپرسید که آیا دستگاه دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هست یا خیر.

کیانی ماشین؛ عرضه‌کننده آلمانی زن و تارت زن و سایر تجهیزات قنادی

 کیانی ماشین یکی از عرضه‌کنندگان معتبر تجهیزات قنادی در ایران است. این شرکت محصولاتی از قبیل دستگاه آلمانی زن و دستگاه تارت زن را به بازار عرضه می‌کند. کیانی ماشین همچنین، سایر تجهیزات قنادی مانند دستگاه‌های آلمانی زن (مربایی زن و همچنین مشهدی زن) را نیز ارائه می‌دهد. این تجهیزات باکیفیت بالا و با استفاده از فناوری‌های پیشرفته، به تولیدکنندگان قنادی کمک می‌کنند تا بهبود کیفیت و کارایی در فرایند تولید داشته باشند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

hazine-maghroon-be-sarfe

هزینه مقرون به صرفه

balatarin-kiyfiyat-khadamat

بالاترین کیفیت خدمات

khadamat-montabegh-bar-standard

خدمات منطبق بر استاندارد

tajhizate-pishrafte

استفاده از تجهیزات پیشرفته

بستن (Esc)
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
سایدبار Scroll To Top