معرفی بهترین تجهیزات کارگاه شیرینی پزی

بهترین تجهیزات کارگاه شیرینی پزی
Rate this post

امروزه صنعت شیرینی پزی و قنادی یکی از بخش های مهم صنایع غذایی در هر کشوری به شمار می رود که باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد. مکانیزه کردن این صنعت به تولید حجم بالایی از شیرینی جات با کیفیت، سالم و کاملا بهداشتی مانند انواع کیک، شیرینی، دونات و غیره کمک می کند. برای این منظور می توان از تجهیزات کارگاه شیرینی پزی استفاده کرد. گروه تولیدی کیانی یکی از بهترین تولیدکنندگان انواع دستگاه های شیرینی پزی مثل دپازیتور شیرینی ، دستگاه قیف زن ، دستگاه برش کیک و غیره می باشد و حتی برخی از بهترین تجهیزات کارگاه شیرینی پزی تنها در این گروه تولیدی ساخته می شوند.

در ادامه در خصوص مزایا و کاربرد بهترین تجهیزات کارگاه شیرینی پزی بیشتر توضیح خواهیم داد. چنانچه برای مجهز کردن کارگاه قنادی  و شیرینی پزی خود به تجهیزات کارگاه شیرینی پزی گروه تولیدی کیانی نظیر دستگاه قنادی ، دپازیتور شیرینی ، دستگاه قیف زن ، دستگاه برش کیک ، دستگاه رولت زن ، دستگاه تارت زن و غیره نیاز دارید همین امروز با ما تماس بگیرید.

همچنان با گروه تولیدی کیانی، طراح و سازنده انواع دستگاه قنادی ، دپازیتور شیرینی ، دستگاه قیف زن ، دستگاه برش کیک ،  دستگاه رولت زن ، دستگاه تارت و غیره همراه باشید.

مزایای استفاده از تجهیزات کارگاه شیرینی پزی

توجه داشته باشید که شما با درجه بالای اتوماسیون در کارگاه قنادی خود نه تنها تولید کارآمد خود را تضمین خواهید کرد، بلکه در زمان و نیروی کار نیز صرفه جویی می کنید. بنابراین به هدف کاهش هزینه ها و افزایش سود که هدف اصلی هر کسب وکاری است دست پیدا خواهید کرد. علاوه بر این نحوه کار با این دستگاه ها تا حدامکان بسیار ساده و روان است. بنابراین نیازی به کسب مهارت و دانش خاصی برای استفاده از تجهیزات کارگاه شیرینی پزی گروه تولیدی کیانی نخواهید داشت. با این وجود اگر سوالی داشته باشید می توانید با ما تماس بگیرید.

مزایای استفاده از تجهیزات شیرینی پزی

تجهیزات کارگاه شیرینی پزی

منظور از بهترین تجهیزات کارگاه شیرینی پزی چیست؟ این تجهیزات در خط تولید خودکار انواع شیرینی مورد استفاده قرار می گیرند و شامل فناوری هایی هستند که به صورت پیوسته مراحل آماده سازی انواع خمیر و مواد اولیه مورد استفاده در پخت کیک ها و شیرینی جات را انجام می دهند.

تجهیزات کارگاه شیرینی پزی برای تولید محصولات غذایی با کیفیت بالا بسیار ایده آل هستند و در عین حال به صرفه جویی در نیروی انسانی و اشغال فضا کمک می کنند. این دستگاه ها شامل دستگاه دپازیتور شیرینی ، دستگاه قیف زن ، دستگاه برش کیک ، دستگاه رولت زن ، دستگاه تارت زن و غیره می باشند.

چنانچه از تجهیزات کارگاه شیرینی پزی استفاده کنید، کل فرآیند آماده سازی و پخت انواع کیک و شیرینی جات در کارگاه قنادی شما به صورت کاملا اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک خواهد بود. این تجهیزات با فناوری های پیشرفته و طراحی معقول ساخته شده اند که هم فضای کمی را اشغال کرده و در عین حال بسیار کاربردی هستند. معمولا کارگاه های قنادی که سفارش بالایی در طول روز دارند از این تجهیزات برای تولید انبوه شیرینی جات استفاده می کنند. چنانچه برای مجهز کردن کارگاه قنادی خود به مشاوره با متخصصان گروه تولیدی کیانی نیاز دارید همین امروز با ما تماس بگیرید.

اکثر دستگاه ها و تجهیزات کارگاه شیرینی پزی ساخته شده در گروه تولیدی کیانی دارای ساختاری ساده و فشرده، رابط عملیاتی از نوع منو، یا صفحه نمایشگر لمسی، عملکرد و نگهداری راحت، راندمان بالا، سر و صدای کم و عملکرد پایدار هستند.

تنظیمات دستگاه را می توانید به راحتی از طریق صفحه نمایشگر لمسی آن تغییر دهید مواد اصلی و مواد جانبی را مطابق با آنچه می خواهید تنظیم کنید تا از کیفیت و طعم محصول نهایی اطمینان حاصل شود.

مهم ترین انواع دستگاه قنادی و شیرینی پزی

انواع تجهیزات کارگاه شیرینی پزی

انواع تجهیزات کارگاه شیرینی پزی که در این مجموعه مشاهده می کنید کاملا مطابق با استانداردهای ایمنی و بهداشت مواد غذایی ساخته شده اند و می توانند انواع مختلفی کیک و شیرینی را برای رفع نیازهای مصرف کنندگان به میزان انبوه و با رعایت اصول بهداشتی تولید نمایند.

همانطور که گفته شده استفاده از این دستگاه ها باعث صرفه جویی در زمان و هزینه های نیروی کار در فرآیند تولید می شود و مزایای قابل توجهی را برای کارگاه های قنادی و شیرینی پزی به ارمغان می آورد. در ادامه در خصوص برخی از این تجهیزات و انواع دستگاه قنادی به صورت متخصر توضیح خواهیم داد.

  • دستگاه دپازیتور شیرینی

دستگاه دپازیتور شیرینی

دستگاه دپازیتور شیرینی یکی از تجهیزات کارگاه شیرینی پزی است که برای تولید انواع کیک و شیرینی همچون رولت، کیک تخته ای، نان خامه ای، لطیفه، بهشتی، پفکی، گردویی، نارگیلی، شیرینی های خشک آلمانی، مشهدی، شکری و همینطور انواع کیک های فنجانی معروف از قبیل کیک یزدی، مافین و پای سیب طراحی شده و استفاده می شود.

دستگاه دپازیتور شیرینی با مکانیزم های خمیری با طراحی خاص کار می کند که می تواند طعم خوب شیرینی را حفظ کند. این دستگاه شامل سه نوع قیف شل زن، سفت زن و آلمانی زن می باشد. برای آشنایی بیشتر با ویژگی های این دستگاه به صفحه مربوطه در همین سایت مراجعه نمایید.

  • دستگاه برش کیک

دستگاه برش کیک در گروه تولیدی کیانی شامل دستگاه برش کیک تر و رولت و دستگاه برش کیک افقی است. دستگاه برش کیک تر به منظور برش انواع رولت ( به صورت ساده و با زاویه) و کیک های دسری در اندازه ها و ضخامت های مختلف (به صورت مربع،مستطیل،لوزی و مثلث) و همینطور کیک های کادویی کاربرد داد.

دستگاه برش کیک افقی نیز به جهت برش کیک های قالبی و کیک های تخته ای در اندازه ها و ضخامت های گوناگون استفلده می شود که اندازه برش ها نیز قابل تنظیم می باشد.

دستگاه تارت قنادی اتوماتیک از قابلیت تولید انواع نان تارت استاندارد و یکنواخت با اندازه و ضخامت های مشخص برخوردار است. کارکرد این دستگاه آسان بوده و نیاز کارگاه های قنادی به نیروی انسانی را کاهش می دهد. تنوع قالب این محصول منجر به تولید تارت های متنوع بدون ایجاد ضایعات و دور ریز می شود. شما می توانید از قالب های متنوعی در دستگاه تارت قنادی اتوماتیک استفاده کنید که امکان تولید تارت با ابعاد و اشکال مختلف را فراهم می کند.

  • دستگاه قیف زن

تهیه انواع کیک های تخته ای، فنجایی و یا شیرینی های کشمشی، گردویی و غیره با انواع خمیرهای سفت یا نرم آماده شده به راحتی با دستگاه قیف زن گروه تولیدی کیانی امکان پذیر است. استفاده از دستگاه قیف زن به قنادی ها کمک می کند تا انواع شیرینی را بسیار آسان تر، سریع تر، بهداشتی تر و مقرون به صرفه تر تولید نمایند. دستگاه قیف زن گروه تولیدی کیانی زیر مجموعه ای از دستگاه دپازیتور شیرینی است که شامل سه قیف مختلف شل زن، سفت زن و آلمانی زن می باشد.

دستگاه قنادی - دستگاه تولید شیرینی

تولید رولت با دستگاه رولت زن یکی از کاربردهای بسیار جذاب و پرطرفدار دستگاه دپازیتور شیرینی در گروه تولیدی کیانی است. کیک رولت یکی از  محبوب ترین و پرطرفدار ترین کیک های موجود در شیرینی فروشی ها و قنادی هاست. از این رو تولید انبوه و با کیفیت آن برای کسب سود بیشتر پیشنهاد می شود. دستگاه دپازیتور شیرینی به عنوان دستگاه رولت زن نیز شناخته می شود. قیف شل زن این دستگاه برای تولید شیرینی های تهیه شده از خمیر نرم و سبک مانند رولت مورد استفاده قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن (Esc)
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
سایدبار Scroll To Top