نحوه ی عملکرد دستگاه تارت زن تمام اتوماتیک

خرید دستگاه تارت زن - کیانی ماشین
Rate this post

تارت زن صنعتی تمام اتوماتیک یک محصول حرفه ای در گروه تولیدی کیانی است که به منظور پخت انبوه نان تارت مورد استفاده قرار می گیرد. ویژگی های مهم این دستگاه شامل عملکرد آسان به همراه درجه بالایی از اتوماسیون می باشد. این نوع دستگاه به طور ویژه برای تولید سریع و آسان نان تارت با اشکال و اندازه های مختلف استفاده می شود. آیا می دانید دستگاه تارت زن تمام اتوماتیک چگونه کار می کند؟ در ادامه به نحوه ی عملکرد این دستگاه اشاره می کنیم.

چنانچه برای مجهز کردن کارگاه قنادی و شیرینی پزی خود به تجهیزات صنعتی گروه تولیدی کیانی نظیر دستگاه قنادی ، دپازیتور شیرینی ، دستگاه قیف زن ، دستگاه برش کیک ، دستگاه رولت زن ، دستگاه تارت زن و غیره نیاز دارید همین امروز با ما تماس بگیرید. همچنان با گروه تولیدی کیانی، طراح و سازنده انواع دستگاه قنادی ، دپازیتور شیرینی ، دستگاه قیف زن ، دستگاه برش کیک ،  دستگاه رولت زن ، دستگاه تارت و غیره همراه باشید.

شیرینی تارت؛ یک شیرینی محبوب و دوستداشتنی

تارت یک شیرینی با سطح باز و کم عمق است که اغلب در قالب های تارت نچسب، با کناره های صاف یا دالبری پخته می شود. تارت ها معمولاً با مواد پرکننده پخته نشده، مانند خامه شیرینی فرانسوی و میوه‌های لعا ب‌دار یا لایه‌ هایی از کارامل نمک ‌زده و گاناش شکلات تلخ، یا پرکننده‌ های کمی پخته شده سرو می‌شوند. برای تولید این شیرینی محبوب توجه به بافت نان تارت‌ بسیار مهم است: این بافت باید ترد و خوشمزه باشد و از پرکننده های پرطرفدار مانند میوه یا کرم های خوشمزه پر شده باشد.

مزایای استفاده از تجهیزات شیرینی پزی

در حال حاضر اغلب شیرینی فروشی ها و قنادی های معروف در سطح شهر شیرینی تارت را به فروش می رسانند. شیرینی تارت سال ها است که مورد علاقه عموم مردم در سراسر جهان است. این شیرینی در اصل یک شیرینی محبوب و خوشمزه است که دارای یک نان زیرین و فیلینگ روی آن می باشد. نان تارت یک نان ترد و شكننده است که از آرد و آب و كره درست مي شود. فیلینگ روی آن نیز غلیظ است و می تواند شیرین و خوش طعم با انواع طعم های میوه ای باشد.

اگر شما هم عاشق تارت های میوه ای هستید قطعا می دانید که امروزه بیشتر تارت ها را با مواد شیرین و میوه ای درست می کنند. با توجه به استقبال زیادی که از این دسرهای کوچک و خوشمزه می شود تولیدکنندگان به فکر راهی برای تولید نان تارت به صورت انبوه و به صرفه هستند که برای این منظور تجهیزات شیرینی پزی خاصی به نام تارت زن مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر شما هم به انواع دستگاه قنادی ، دپازیتور شیرینی ، دستگاه قیف زن ، دستگاه برش کیک ، دستگاه رولت زن ، دستگاه تارت زن و غیره نیاز دارید برای کسب اطلاعات بیشتر همین امروز با ما تماس بگیرید.

نحوه ی عملکرد دستگاه تارت زن تمام اتوماتیک

دستگاه تارت زن تمام اتوماتیک با ظرفیت تولید چندین برابر تولید دستی به طور کلی از یک بخش قالب زنی برای تولید انواع نان تارت استاندارد با اندازه و ضخامت مشخص و همینطور یک سیستم پخت خودکار خمیر تارت تشکیل شده است. این وسیله مخصوص تولید تارت به صورت خودکار است که کارکردن با آن آسان بوده و در عین حال که فرآیند کار ساده ای دارد، طعم و کیفیت تارت ها را تحت تاثیر قرار نمی دهد.

نحوه ی عملکرد دستگاه تارت  زن تمام اتوماتیک به این صورت است که می تواند به طور خودکار فرآیندهای ریختن خمیر در قالب های تارت، پرس کردن و شکل دادن خمیر (فرم دهی خودکار) و سپس پخت نان تارت را تکمیل کند. دستگاه فوق از صفحه نمایشگر لمسی برای نمایش و تنظیمات پارامتر های برنامه تشکیل شده است. قالب دستگاه تارت زن گروه تولیدی کیانی به راحتی قابل تعویض است، در نتیجه برای تولید انواع تارت مناسب بوده و کاربردهای وسیعی دارد. دستگاه تارت زن تمام اتوماتیک مناسب برای شیرینی فروشی ها و کارگاه های قنادی بزرگ و کوچک می باشد.

دستگاه تارت زن تمام اتوماتیک کاملا مطابق با استانداردها و الزامات ایمنی موجود ساخته شده است و برای تولید انبوه نان تارت و همزمان صرفه جویی در نیروی کار و کاهش هزینه های تولید بسیار مفید است. برای سفارش این دستگاه با گروه تولیدی کیانی تماس بگیرید.

دستگاه تارت قنادی اتوماتیک

مزایای استفاده از دستگاه تارت زن تمام اتوماتیک

مهم ترین مزایای دستگاه تارت زن تمام اتوماتیک ساخته شده در گروه تولیدی کیانی عبارتند از:

  • کاملا بادوام، کارامد و قابل اعتماد است.
  • از یک روکش تمام استیل ضد زنگ ساخته شده است که از لحاط بهداشتی مناسب تر بوده و به راحتی تمیز می شود.
  • با تغییر قالب های دستگاه می توان انواع نان تارت را در شکل ها و اندازه های مختلف تولید کرد و هر شکل از نیاز بازار را تامین کرد.
  • مناسب برای پخت انواع خمیر تارت اعم از خمیر شور، خمیر شیرین، خمیر سفت و خمیر نرم
  • دارای مکانیسم های ضد چسبندگی که باعث می شود خمیر تارت به قالب ها نچسبد.
  • مصرف انرژی کم و سر و صدای کم (توان مصرفی 2400 وات و برق مصرفی تک فاز)
  • عملکرد دستگاه تارت زن تمام اتوماتیک ساده است. این دستگاه فقط به یک نفر نیروی کار نیاز دارد که به ویژه برای تولید کنندگان عمده نان های تارت منجر به صرفه جویی در نیروی انسانی و راندمان بالا می شود.

از دستگاه تارت زن تمام اتوماتیک می توان به عنوان تجهیزات کارگاه های قنادی ها و شیرینی فروشی ها، تجهیزات نانوایی ها، تجهیزات کافی شاپ ها، تجهیزات کارخانه های مواد غذایی و غیره استفاده کرد. اگر شما هم به انواع دستگاه قنادی ، دپازیتور شیرینی ، دستگاه قیف زن ، دستگاه برش کیک ، دستگاه رولت زن ، دستگاه تارت زن و غیره نیاز دارید برای کسب اطلاعات بیشتر همین امروز با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن (Esc)
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
سایدبار Scroll To Top