مهم ترین نکات برای تهیه دستگاه های برش کیک

تهیه دستگاه های برش کیک
Rate this post

اساساً کیک پزی و شیرینی پزی یک نوع علم است (البته از نوع خوش طعم و خوشمزه آن!). بنابراین مانند تمام تلاش های علمی دیگر به مجموعه ای از ابزارهای خاص برای موفقیت هر چه بیشتر نیاز دارد. تولیدکنندگان کیک و شیرینی باید محصولات خود را به گونه ای به بازار ارائه نمایند که نه تنها خوشمزه، خوش عطر و بسیار شیک باشند بلکه از لحاظ قیمتی نیز برای مشتریان تا حد امکان به صرفه باشند. این تنها زمانی امکان پذیر است که تولید انبوه شیرینی با انواع دستگاه قنادی و شیرینی پزی صورت بگیرد. یکی از دستگاه های قنادی که در بخش تولید کیک و رولت بسیار اهمیت دارد دستگاه های برش کیک است؛ زیرا به برش یک شکل و یک اندازه کیک های صنعتی به صورت حرفه ای در کمترین زمان با کمترین نیروی کار کمک می کند. در ادامه به مهم ترین نکات برای تهیه دستگاه های برش کیک اشاره می کنیم.

لیست انواع دستگاه های قنادی ضروری برای کارگاه شیرینی پزی شما عبارتند از: دپازیتور شیرینی ، دستگاه قیف زن ، دستگاه برش کیک ، دستگاه رولت زن ، دستگاه تارت زن. شما همچنین به انواع دستگاه های قنادی که به طور خاص به پخت کیک اختصاص دارند احتیاج دارید.

چنانچه برای مجهز کردن کارگاه قنادی و شیرینی پزی خود به تجهیزات کارگاه شیرینی پزی گروه تولیدی کیانی نظیر انواع دستگاه قنادی ، دپازیتور شیرینی ، دستگاه قیف زن ، دستگاه برش کیک ، دستگاه رولت زن ، دستگاه تارت زن و غیره نیاز دارید همین امروز با ما تماس بگیرید.

لزوم استفاده از دستگاه های برش کیک

در یک کارگاه قنادی حرفه ای کیک های تخته ای یا گرد که با ابعاد استاندارد تولید می شوند باید به قطعات کاملا یک اندازه و یک شکل برش داده شوند بدون اینکه لبه های کیک خورد شده و ظاهر حرفه ای کیک بهم بریزد. ماشین آلاتی که برای برش کیک تازه مورد استفاده قرار می گیرند باید دارای ویژگی هایی باشند که در ادامه به آنها می پردازیم. اما به طور کلی باید بدانید که دستگاه های برش کیک یک راه حل اقتصادی برای قنادی هایی هستند که روزانه به طور مداوم نیاز به قطعه بندی محصولات کیک تخته ای و گرد برای عرضه به بازار دارند.

فرایند تهیه کیک های صنعتی

این دستگاه همچنین به گونه ای طراحی می شود که در عین مفید و کاربردی بودن،  فضای کمی در کارگاه قنادی شما اشغال کند دستگاه های برش کیک تمام اتوماتیک معمولا دارای یک پلت فرم چرخان خودکار هستند که عملکرد برش را به کمک یک بازوی اهرمی مکانیکی انجام می دهند. دقت داشته باشید که برای جلب رضایت مشتری قطعات برش کیک باید همیشه صاف و دقیق صورت بگیرد بنابراین تهیه دستگاه برش کیک برای قنادی ها بسیار اهمیت دارد.

جهت خرید انواع دستگاه قنادی مثل دپازیتور شیرینی ، دستگاه قیف زن ، دستگاه برش کیک ،  دستگاه رولت زن ، دستگاه تارت با گروه تولیدی کیانی تماس بگیرید.

مهم ترین نکات خرید دستگاه های برش کیک

به طور کلی دستگاه های برش کیک یک مکمل کلیدی برای خط تولید کیک در قنادی ها و کارخانه ها هستند. تجهیزات خودکار کارایی را بهبود می بخشند، هزینه ها را کاهش می دهند، ثبات کسب وکار را افزایش می دهند و در نهایت محصول بهتری را به بازار ارائه می دهند.

به همین خاطر خیلی از قنادی ها در سرتاسر جهان در حال تهیه انواع دستگاه های قنادی برای اتوماسیون سازی کسب وکار خود هستند و دستگاه برش کیک یکی از این تجهیزات ایده آل برای خودکارسازی فرآیند برش کیک و رولت می باشد. برای تهیه دستگاه برش کیک می توانید همین امروز با گروه تولیدی کیانی تماس بگیرید.

دستگاه برش کیک افقی

ماشین‌ آلات برش کیک گرد و تخته ای به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در خطوط تولید، از قنادی های کوچک گرفته تا کارخانه های تولید کیک های صنعتی مورد استفاده قرار بگیرند. این دستگاه ها در یک زمان محدود کیک ها را به سرعت با اندازه یکسان برش می دهند، بنابراین به سادگی سرعت خط تولید کیک را در قنادی شما افزایش می دهند. دستگاه برش کیک نه تنها باعث کاهش کار قنادی ها می شوند بلکه به ارائه حرفه‌ای تر محصول نهایی نیز کمک می کنند.

هنگام تهیه دستگاه های برش کیک توجه به سرعت تولید مورد نیاز، اندازه و تعداد قسمت های کیک و دمایی که کیک ها در آن برش داده می شوند بسیار مهم است. دستگاه برش کیک باید از تیغه های فولادی ضد زنگ برخوردار باشد که به راحتی نیز قابل تمیز شدن باشند. هرچه دستگاه کیفیت بالاتری داشته باشند محصولات گرم‌تر و ظریف‌تر را راحت تر برش می دهد و تولید را آسان تر و سریع تر می‌کند.

اگر به دنبال تجهیزات قنادی برای خودکارسازی فرآیند تولید شیرینی و کیک خود هستید، همین امروز با گروه تولیدی کیانی تماس بگیرید.

ویژگی های کلیدی که هنگام تهیه دستگاه های برش کیک باید به آنها توجه کنید:

  • دستگاه برش کیک باید دارای سری برش خودکار، حرفه ای و بدون لغزش باشد. این ویژگی برای حفظ انعطاف پذیری در برش انواع کیک بسیار مهم است.
  • یک دستگاه برش کیک ایده آل باید انواع کیک و رولت، شیرینی تر و دسری را با دقت و ایمنی بالایی برش دهد.
  • دستگاه برش کیک باید امکان برش های متنوع مثل برش مستطیلی، مثلثی و سایر شکل ها را داشته باشد تا بتوان هر نوع سلیقه مشتری را تامین کرد.
  • این دستگاه با ایجاد ظاهری حرفه ای برای کیک و شیرینی در نهایت باید منجر به افزایش رضایت مشتریان گردد.
  • شما باید بتوانید به سادگی و بدون نیاز به مهارت خاصی از دستگاه برش کیک استفاده نمایید.
  • دستگاه باید در حین برش، بافت نرم کیک را حفظ نماید و مانع از خورد شدن یا فشرده سازی کیک هنگام برش گردد.
  • برای اینکه دستگاه بهداشتی و مقاوم تر باشد بهتر است از جنس تمام استیل ساخته شود.

شما با استفاده از دستگاه برش کیک در گروه تولیدی کیانی به راحتی و با سرعت بیشتری می توانید کیک های تولیدی قنادی خود را برش بزنید و سفارش مشتریان را در اسرع وقت آماده سازید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه های فوق و سفارش این دستگاه  ها همین امروز با گروه تولیدی کیانی تماس بگیرید.

منبع: foodtools.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن (Esc)
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
سایدبار Scroll To Top