نحوه کارکرد دستگاه آلمانی زن چگونه است؟

نحوه کارکرد دستگاه آلمانی زن
Rate this post

برای راه اندازی یک خط تولید کامل انواع کیک و شیرینی، باید به خرید اجزای اصلی کارگاه های قنادی و شیرینی پزی صنعتی همچون دپازیتور شیرینی دستگاه قیف زن ، دستگاه برش کیک ، دستگاه رولت زن ، آلمانی زن و دستگاه تارت زن فکر کنید. این تجهیزات برای به حداقل رساندن ضایعات محصولات و افزایش رضایت مشتری و سود شما بسیار کاربردی هستند. اما برای استفاده بهینه از آنها حتما باید با نحوه کارکرد دستگاه آلمانی زن و سایر دستگاه های دیگر آشنایی داشته باشید.

یکی از دستگاه های قنادی بسیار کارآمد و توصیه شده، دستگاه دپازیتور شیرینی است. زیرا با کمک آن می توانید محصولات متنوعی را در یک خط تولید داشته باشید. دستگاه آلمانی زن به عنوان یکی از کاربردهای اصلی دپازیتور شیرینی شناخته می شود. دقت بالا برای حفظ شکل و وزن محصول، نرخ ضایعات ناچیز، ظاهر جذاب، کیفیت و بهداشت بالای تولید، همگی از مزایای اصلی راه اندازی این دستگاه آلمانی زن در کارگاه های قنادی برای تولید شیرینی آلمانی و محصولات مشابه دیگر هستند.

بنابراین اگر می خواهید تولید خود را با دقت و استانداردسازی بالا متنوع کنید پیشنهاد می کنیم این دستگاه را از گروه تولیدی کیانی خریداری کنید. در اینجا به نحوه کارکرد دستگاه آلمانی زن می پردازیم. با ما همراه باشید.

آیا با دستگاه آلمانی زن آشنایی دارید؟

شما ممکن است در زمان راه اندازی یک کارگاه قنادی یا شیرینی پزی به فکر تهیه دستگاه های قنادی زیادی برای تولید انبوه و باکیفیت انواع کیک و شیرینی باشید. اما فکر کردن به خرید اصلی ترین دستگاه های شیرینی پزی که چندکاره باشند و تنوع بالایی از محصولات را ارائه دهند می تواند یک ایده جذاب و عالی به خصوص برای صرفه جویی در هزینه های راه اندازی این کسب وکار باشد.

دستگاه دپازیتور شیرینی یک دستگاه قنادی پرطرفدار است که به طور همزمان چندین قابلیت پرکاربرد در پخت انواع شیرینی های محبوب نظیر شیرینی  آلمانی ، مشهدی، برنجی، کیک یزدی، مافین، کشمشی، قرابیه،نان خامه ای،لطیفه، بهشتی ،پفکی ،گردویی،نارگیلی و غیره را ارائه می دهد.

تاریخچه ماشین آلات صنایع غذایی | دستگاه آلمانی زن

دستگاه دپازیتور شیرینی با نام دستگاه رولت زن ، دستگاه آلمانی زن و دستگاه قیف زن هم شناخته می شود. چرا که این سه از پرکاربردترین قابلیت های این دستگاه به شمار می روند. نحوه کارکرد دستگاه آلمانی زن که در بیشتر قنادی های حرفه ای استفاده می شود بسیار آسان و کاربرپسند است. بنابراین نیاز به آموزش یا مهارت خاصی برای نیروی کار ندارد. هر کسی با استفاده از این دستگاه می تواند شیرینی آلمانی یا مشهدی را به صورت انبوه با شکل یکسان و کیفیت بالا تولید نماید.

نحوه کارکرد دستگاه آلمانی زن گروه تولیدی کیانی

خمیر شیرینی را با توجه به نیاز فرآیند تولید آماده کنید. برای تولید شیرینی های خشک آلمانی، مشهدی، شکری و محصولات مشابه دیگر از قیف آلمانی زن دستگاه دپازیتور شیرینی استفاده می شود. بنابراین در مرحله اول شما باید قیف مناسب شیرینی مورد نظر خود را در دستگاه تنظیم کنید. سپس خمیری که از قبل تهیه شده است را درون مخزن آن ریخته و تنظیمات لازم برای تولید انبوه شیرینی آلمانی را با صفحه نمایش لمسی دستگاه انجام دهید.

دستگاه به طور خودکار با قیف و قالب مخصوص شیرینی آلمانی شروع به تولید شیرینی با کنترل کامل اندازه، وزن، طول، ارتفاع و ضخامت محصول می کند. شما با استفاده از این دستگاه می توانید شیرینی آلمانی و شیرینی های مشابه را بسیار اسان تر، سریع تر، بهداشتی تر و مقرون به صرفه تر تولید کنید.

شایان ذکر است دستگاه قیف زن گروه تولیدی کیانی شامل یک مخزن نرمال 30 کیلویی است. ولی شما می توانید هر حجم مخزنی را از این گروه تهیه نمایید. همچنین امکان سفارشی سازی مخزن دستگاه طبق درخواست مشتری برای خمیرهای خاص وجود دارد. دستگاه دپازیتور شیرینی دارای خطوط مرکزی قابل تنظیم است تا پیکربندی های مختلف قالب ها را در خود جای دهد. همچنین تجهیزات این دستگاه به آسانی قابل جابه جایی و شستشو هستند.

طرز تهیه شیرینی آلمانی

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دستگاه آلمانی زن گروه تولیدی کیانی و نحوه عملکرد آن با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید.

مزایای استفاده از دستگاه آلمانی زن گروه تولیدی کیانی

– این دستگاه کنترل کامل مراحل مختلف تهیه شیرینی را از طریق صفحه نمایش لمسی ارائه می دهد. صفحه نمایش این دستگاه همچنین به اپراتورها اجازه می دهد تا پارامترها را برای تولید شیرینی مورد نظر خود به راحتی تنظیم کنند.

– تجهیزات رایج شیرینی پزی در گروه تولیدی کیانی با استیل ضد زنگ بادوام ساخته شده اند که تمیز کردن و نگهداری آن بسیار آسان است.

–  انواع دستگاه قنادی هوشمند گروه تولیدی کیانی با تنظیمات اولیه کمی کار می کنند. هنگامی که دستور العمل در دستگاه ذخیره شد تنها کاری که باید انجام دهید این است که دستورالعمل مورد نظر را بر روی دستگاه اجرا کنید تا مراحل مختلف را طبق آن انجام دهد. در نهایت شیرینی ها با اندازه و شکل های دلخواه شما آماده می شوند.

– دستگاه آلمانی زن بهره وری قنادی شما را افزایش می دهد. با کار دستی، بهره‌وری محدود می‌شود و نتایج سازگار نیستند، اما این مشکلات رایج را می‌توان با گزینه مکانیزه حل کرد. برای موفقیت در این بازار رقابتی بسیار مهم است که با تجهیزات خودکار که  در زمان و هزینه صرفه جویی می کنند، کسب وکار خود را ارتقا دهید.

– دستگاه دپازیتور شیرینی یک دستگاه قنادی چند کاره است. این دستگاه مصرف برق پایین و خروجی بالایی دارد که می توان از آن به جای دستگاه های آلمانی زن، قیف زن و رولت زن نیز استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن (Esc)
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
سایدبار Scroll To Top