راهنمای خرید تجهیزات صنعتی شیرینی پزی

راهنمای خرید تجهیزات صنعتی شیرینی پزی
Rate this post

وقتی نوبت به تولید انبوه شیرینی می رسد، استفاده از تجهیزات صنعتی شیرینی پزی بسیار مهم است. تمام محصولاتی که در شیرینی فروشی خود عرضه می کنید باید از نظر اندازه، شکل و رنگ یکسان باشند تا مشتریان را راضی نگه دارند و آنها بارها و بارها برای خرید محصولات شما مراجعه کنند. در ادامه به راهنمای خرید تجهیزات صنعتی شیرینی پزی که برای راه اندازی خطوط صنعتی تولید شیرینی نیاز است می پردازیم.

برای خرید بهترین تجهیزات صنعتی شیرینی پزی اعم از دستگاه دپازیتور شیرینی ، دستگاه قیف زن ، دستگاه برش کیک ، دستگاه رولت زن ، دستگاه تارت زن و غیره همین امروز با ما تماس بگیرید.

خرید تجهیزات صنعتی شیرینی پزی  

خرید تجهیزات صنعتی شیرینی پزی یک سرمایه گذاری قابل توجه برای هر فروشگاه قنادی و شیرینی پزی است. چه در ابتدای راه اندازی تجارت خود به عنوان یک کارگاه قنادی کوچک باشید و یا به دنبال گسترش کسب و کار خود باشید، مطمئنا به راه حل های اتوماسیون تولید انبوه کیک و شیرینی از جمله انواع تجهیزات صنعتی شیرینی پزی و دستگاه قنادی نیاز خواهید داشت.

شما باید دستگاه هایی را انتخاب کنید که متناسب با نیازهای شما ساخته شده و مخصوصاً برای موارد خاص شما طراحی شده اند.

بسته به محصول مورد نظرتان برای تولید و همینطور نوع پخت می توان انواع مختلفی از ماشین آلات قنادی منجمله دستگاه دپازیتور شیرینی ، دستگاه قیف زن ، دستگاه برش کیک ، دستگاه رولت زن ، دستگاه تارت زن و غیره را تهیه نمود.

دستگاه تارت زن اتوماتیک کارآفرینی

در اینجا به مهم ترین نکات خرید تجهیزات صنعتی شیرینی پزی می پردازیم.

نکته 1) به دنبال تجهیزات شیرینی پزی کم مصرف باشید:

خریداران تجهیزات قنادی باید در وهله اول هزینه راه اندازی دستگاه ها را نیز در نظر بگیرند. فراموش نکنید قبض ‌های آب و برق بخش مهمی از هزینه ‌های کسب‌وکار شما هستند، بنابراین خوب است که از همان ابتدا دستگاهی را تهیه کنید که برای مصرف انرژی بهینه شده باشد.

نکته 2) تجهیزات شیرینی پزی بهداشتی با امکان تمیز کردن آسان انتخاب کنید:

هنگام خرید تجهیزات صنعتی شیرینی پزی مهم نیست که شما به دنبال چه تجهیزاتی در چه مقیاسی هستید، بلکه باید همیشه به دنبال ماشینی باشید که کاملا بهداشتی بوده و به راحتی تمیز شود. انواع دستگاه قنادی موجود در گروه تولیدی کیانی مانند دپازیتور شیرینی ، دستگاه قیف زن و دستگاه برش کیک از استیل ضد زنگ با قابلیت شستشوی بسیار آسان ساخته شده اند. بنابراین شما می توانید خیلی آسان و سریع قطعات این دستگاه ها باز کرده و بشویید.

نکته 3) کار با دستگاه قنادی باید ساده و انعطاف پذیر باشد:

اطمینان از آسان بودن کار با تجهیزات قنادی به خصوص برای کسب وکارهایی که برای اولین بار وارد عرصه تولید شیرینی و کیک شده اند بسیار مهم است. همچنین بسیاری از کارگاه های کوچک قنادی که کارکنان زیادی ندارند نیاز به تجهیزاتی دارند که کار با آنها آسان باشد و نیاز به بلند کردن یا جابه جایی های سخت نداشته باشند.

تاریخچه ماشین آلات صنایع غذایی

هنگام خرید تجهیزات صنعتی شیرینی پزی از دستگاه های قنادی چند منظوره که از چندین قابلیت مجزا برای تولید انواع کیک و شیرینی برخوردار هستند غافل نشوید. به طور مثال دستگاه دپازیتور شیرینی از انعطاف پذیری بسیار بالایی در تولید طیف وسیعی از محصولات برخوردار است.

شما می توانید به راحتی با تغییر تنظیمات و پیکربندی در دستگاه، انواع محصول کیک و شیرینی را تولید کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همین امروز با ما تماس بگیرید.

نکته 4) تعداد اپراتورها را محدود کنید:

کسب و کارهای کوچکتر باید به دنبال ماشین هایی باشند که تا حد امکان به اپراتورهای کمتری نیاز دارند. انواع دستگاه قنادی در گروه تولیدی کیانی به گونه ای طراحی شده اند که حداکثر به 1 یا 2 اپراتور نیاز دارند. بنابراین نیاز شما به استخدام تعداد کارکنان بالا را کاهش می دهند. قطعا شرکت ها می توانند با محدود کردن تعداد اپراتورها در هزینه های نیروی کار صرفه جویی کنند.

نکته 5) از دسترسی آسان به قطعات و خدمات تعویض دستگاه قنادی اطمینان حاصل کنید:

قطعا شما دوست ندارید که یک خرابی جزئی در دستگاه قنادی، کار تولید شما را برای یک هفته به تعطیلی بکشاند. به این ترتیب در دسترس بودن قطعات قابل تعویض و خدمات پشتیبانی دستگاه قنادی که خریداری می کنید بسیار مهم است. برای اینکه مشکلی در خط تولید شما پیش نیاید باید بتوانید به سرعت قطعه خراب شده را با یک قطعه جدید جایگزین کنید.

دستگاه دپازیتور شیرینی

همچنین داشتن خدمات پشتیبانی مناسب به شما کمک می کند تا هر موقع در خصوص کار با دستگاه دچار مشکل شدید به راحتی برای رفع آن اقدام کنید.

نکات مهم در خصوص کار با تجهیزات صنعتی شیرینی پزی

–  اطمینان حاصل کنید که تمام تجهیزات قنادی شما قبل از هر بار استفاده به درستی تمیز و ضد عفونی شده اند. این به جلوگیری از گسترش باکتری ها و آلودگی ها در محیط و تولید محصول کاملا بهداشتی و رضایت بخش کمک می کند.

–  قبل از استفاده از هر قطعه ای از تجهیزات، حتما دستورالعمل های سازنده را به دقت بخوانید. این کار تضمین می کند که از آن به درستی استفاده می کنید و بیشترین بهره را از آن می برید. در صورتی که در خصوص عملکرد دستگاه سوالی دارید می توانید با گروه پشتیبانی سازنده تماس بگیرید.

– قبل از کار با هر دستگاه قنادی ابتدا نکات ایمنی آن را به دقت مطالعه کنید تا هم خودتان و هم کارکنانتان دچار مشکل نشوند. همچنین هنگام کار با سطوح داغ یا مایعات مراقب باشید.

– مطمئن شوید که کارگاه قنادی شما فضای کافی برای راه اندازی تجهیزات قنادی مورد نظر را دارد. این بررسی کمک می کند تا محل کار شما همیشه منظم و مرتب باشد.

منبع: www.confectionerynews.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن (Esc)
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
سایدبار Scroll To Top