برای خرید انواع دستگاه برش کیک چکار کنم ؟

خرید انواع دستگاه برش کیک
Rate this post

ظاهر جذاب انواع شیرینی و کیک در قنادی ها برای جذب مشتریان بسیار مهم است. کیک ها باید در برش های تمیز و یک اندازه در ویترین چیده شده باشند تا نگاه همه ی مشتریان را به خود جلب کنند. بریدن کیک ها به تکه های منظم و یکنواخت به صورت دستی در قنادی ها کار آسانی نیست. اگر به صورت سنتی عمل کنید معمولا به دقت و زمان بیشتری برای برش نیاز است و در نهایت ممکن است کیفیت محصول افت کند. اما با استفاده از انواع دستگاه برش کیک صنعتی شما می توانید یک کیک تخته ای را به راحتی به هر شکلی که می خواهید برش دهید.

بنابراین اگر روزانه به صورت انبوه کیک تخته ای تولید می کنید برای برش سریع و حرفه ای محصول خود توصیه می شود حتما یک دستگاه برش کیک تهیه نمایید. برای آشنایی با انواع دستگاه برش کیک گروه تولیدی کیانی روی محصولات زیر کلیک کنید:

در ادامه درخصوص انواع دستگاه برش کیک بالا بیشتر توضیح می دهیم تا بتوانید مناسب ترین دستگاه برش کیک مورد نیاز کارگاه قنادی خود را انتخاب کنید.

شایان ذکر است گروه تولیدی کیانی علاوه بر دستگاه برش کیک انواع دستگاه قنادی دیگر نظیر دپازیتور شیرینی ، دستگاه قیف زن ، دستگاه رولت زن و دستگاه تارت را به فروش می رساند.

برای خرید انواع دستگاه برش کیک چکار کنم ؟

در قنادی های مشهور سطح شهر علاوه بر کیفیت و طعم کیک و شیرینی به جنبه ظاهری این محصولات نیز توجه بسیاری می شود.

برش کیک و شیرینی جات به صورت منظم برای افزایش جذابیت این محصولات و جذب بیشتر مشتریان به خرید توصیه می شود.

انواع دستگاه برش کیک ساخته شده توسط گروه تولیدی کیانی برای استفاده در کارخانه ها و کارگاه های قنادی و کیک پزی که انواع کیک و رولت را به صورت تکه های منظم و برش خورده می فروشند ایده آل است.

این ماشین آلات برش کیک تضمین می کنند که انواع کیک های تخته ای و همینطور کیک های تر و رولت به صورت یک اندازه، و با شکل و حجم مساوی برش می خورند.

فرایند تهیه کیک های صنعتی

اگر حجم تولید کیک شما بالاست و می خواهید محصولات خود را به سرعت به قسمت های مساوی تقسیم کنید و به بازار عرضه نمایید ما خرید انواع دستگاه برش کیک را به شما پیشنهاد می کنیم.

مهم ترین ویژگی کار با این دستگاه ها امکان برش تمیز و آسان انواع کیک تخته ای، تر و رولت است.

با توجه به اینکه دستگاه های برش کیک در بازار متنوع هستند انتخاب کارآمدترین نوع دستگاه برش کیک بسیار مهم است. در گروه تولیدی کیانی دو نوع دستگاه برش کیک وجود دارد که هر کدام کارایی خاص خود را دارد:

برای انواع کیک تر و رولت

دستگاه برش کیک تر و رولت  موجود در گروه تولیدی کیانی برای برش انواع رولت به شکل ساده یا زاویه دار و همینطور برش کیک های تر و دسری در اندازه ها و ضخامت های مختلف کاربرد دارد.

شما با استفاده از این دستگاه می توانید کیک و رولت را به شکل مربع، مستطیل، لوزی و مثلث خیلی تمیز و باکیفیت برش بزنید.

این نوع دستگاه برش رولت در قنادی هایی که تولید کیک نرم و تر بالایی دارند، برای برش دسرهای کیکی با بافت نرم مثل رولت خامه ای، انواع شیرینی تر و محصولات مشابه پیشنهاد می شود.

برای کیک های قالبی و تخته ای

دستگاه برش کیک افقی به منظور برش انواع کیک قالبی و کیک تخته ای مناسب است و می توان دستگاه را به گونه ای تنظیم کرد که محصول شما را در اندازه ها و ضخامت های مختلف برش بزند.

ویژگی های مشترک دستگاه های فوق کدام اند؟

هر دو دستگاهی که در گروه تولید کیانی به منظور برش کیک طراحی و ساخته شده اند دارای شباهت ها و تفاوت هایی هستند که دانستن آنها به شما در انتخاب بهترین دستگاه قنادی کمک می کند. در اینجا به شباهت های مهم این دستگاه  ها می پردازیم.

ضمن اینکه شما برای خرید بهترین دستگاه قنادی مختص به برش کیک می توانید مستقیما از کارشناسان گروه تولید کیانی مشاوره دریافت کنید.

– ماشین آلات قنادی فوق برای برش خودکار و حرفه ای کیک و شیرینی جات کاربرد دارند و در برش انواع کیک انعطاف پذیری بالایی دارند.

– هر دو دستگاه از جنس استیل هستند و کاملا ضد زنگ ساخته شده اند. بنابراین شما می توانید به آسانی و با خیال راحت آنها را تمیز کنید.

– برق مصرفی هر دو دستگاه فوق می تواند تک فاز باشد.

– هر دو دستگاه بدون وارد کردن فشار اضافی به خامه و کیک، این محصولات را با دقت بالایی برش می زنند.

– ماشین آلات برش کیک و شیرینی به صورت کاملا کاربرپسند طراحی شده اند و کار با آنها به مهارت خاصی نیاز ندارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن (Esc)
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
سایدبار Scroll To Top