استفاده از دستگاه قیف زن در قنادی ها چه مزایایی دارد؟

استفاده از دستگاه قیف زن در قنادی ها
5/5 - (1 امتیاز)

محصولات قنادی محصولاتی هستند که عمدتاً از شکر یا شیرین کننده های مشابه تشکیل شده اند. در گذشته قنادها و شیرینی پزها پخت شیرینی و کیک را به صورت سنتی انجام می دادند.

به این معنا که آنها بیشتر با دست و تجهیزات دستی مانند قیف زن های  دستی اقدام به تهیه انواع شیرینی های خوشمزه می کردند.

که البته این کار بسیار زمانبر بوده و گاهی اوقات به خاطر عدم مهارت کافی یا خستگی کارگران، کیفیت محصول نهایی تا حدودی کاهش می یافت.

اما امروزه با مکانیزه شدن کارگاه های قنادی و استفاده از انواع دستگاه قنادی اتوماتیک همچون دستگاه دپازیتور شیرینی و دستگاه قیف زن اتوماتیک، خیلی از مراحل شیرینی و کیک پزی با ماشین آلات صنعتی و با حداقل کار دستی انجام می شود.

امروزه برای موفقیت هر چه بیشتر در صنعت شیرینی پزی باید کارگاه قنادی را به دستگاه های قنادی مجهز کرد. یکی از این دستگاه ها، دستگاه قیف زن است که بسیار کاربردی است. این دستگاه برای پخت انواع کیک ها و شیرینی ها با خمیرهای سفت یا نرم مورد استفاده قرار می گیرد.

آیا هنوز از قیف زن های دستی در کارگاهتان استفاده می کنید؟ راهکار پیش ماست. شما باخرید دستگاه قیف زن گروه تولیدی کیانی می توانید محصولات قنادی خود را با کیفیت و سرعت بیشتری تولید کنید.

اگر می خواهید پخت انواع شیرینی را به سرعت و به صورت کاملا یک شکل و یک اندازه انجام دهید پیشنهاد می کنیم دستگاه قیف زن گروه تولیدی کیانی را سفارش دهید.

قیف زن یکی از قابلیت های دستگاه دپازیتور شیرینی گروه تولیدی کیانی است. این دستگاه شامل سه قیف مختلف شل زن، سفت زن و آلمانی زن است. در ادامه در خصوص کاربرد این دستگاه بیشتر توضیح می دهیم.

اهمیت تجهیزات قنادی در صنعت شیرینی پزی چیست؟

یک قنادی برای موفقیت در صنعت شیرینی پزی باید دارای مهارت بالای پخت کیک و شیرینی، تسلط بر مواد اولیه و تکنیک های مختلف غذایی و همچنین توانایی کار با دستگاه های قنادی اتوماتیک را داشته باشد.

خط تولید قنادی صنعتی تمام اتوماتیک

اگر هنوز به صورت سنتی و دستی اقدام به پخت محصولات قنادی می کنید، وقت آن رسیده که به فکر اتوماسیون تجهیزات قنادی خود باشید.

در صنعت شیرینی پزی مدرن امروز برای رعایت تمام فاکتورهای اقتصادی و بهداشتی در کارگاه های شیرینی پزی، اتوماسیون حرف اول را می زند.

استفاده از دستگاه قیف زن اتوماتیک به جای قیف زن دستی

دستگاه قیف زن یکی از تجهیزات مهم در کارگاه های قنادی و شیرینی پزی است. در گذشته اکثر شیرینی پزها از قیف زن های دستی برای پخت شیرینی استفاده می کردند که کار با آنها بسیار زمانبر بود و به مهارت بالایی نیاز داشت.

اما نوع پیشرفته و اتوماتیک این دستگاه کار قنادی ها را بسیار آسان تر و دقیق تر کرده است. شما با قیف زن اتوماتیک سرعت و کیفیت تولید شیرینی را در کارگاه قنادی خود افزایش می دهید.

این قیف شیرینی پزی از جنس تمام استیل ضد زنگ و بادوام ساخته شده است که کارایی بالایی دارد. شما می توانید به راحتی کار با این دستگاه را کنترل کنید. همچنین بدون اینکه نیاز به نیروی کار زیادی داشته باشید به راحتی می توانید میزان انبوه از شیرینی را با انواع خمیر نرم تا سفت تولید کنید.

این قیف شیرینی پزی اتوماتیک یک جریان صاف و بدون درز از مایه خمیر کیک و شیرینی را فراهم می‌کند تا اطمینان حاصل شود که انواع مدل های محصول شیرینی شما هر بار بی‌نقص و با ظاهر جذاب تولید می شود.

شما می توانید بسته به تولید خود هر بار دستگاه دپازیتور شیرینی گروه تولیدی کیانی را روی یکی از انواع  قیف شل زن، قیف سفت زن و قیف آلمانی زن تنظیم کنید.

هر کدام از این قیف ها برای تولید نوع خاصی از محصولات قنادی (با توجه به خمیر و مواد اولیه) مناسب هستند. مثلا قیف شل زن برای تولید رولت، قیف سفت زن برای تولید شیرینی های برنجی و کشمشی و قیف آلمانی زن برای تولید شیرینی های خشک آلمانی و مشهدی کاربرد دارد.

بنابراین شما با دستگاه قیف زن می توانید انواع شیرینی های لذیذ را به صورت انبوه تولید کنید.

افزایش سود قنادی های امروزی با دستگاه های صنعتی

مزایای دستگاه قیف زن اتوماتیک برای کارگاه های قنادی چیست؟

به طور کلی قیف زدن خمیر شیرینی های مختلف به صورت دستی کار بسیار دشوار و وقت گیری است. به همین خاطر صاحبان صنایع قنادی اقدام به طراحی دستگاهی کردند که این کار را به صورت مکانیزه و خودکار انجام دهد.

استفاده از دستگاه قیف زن که در اصل زیر مجموعه ای از دستگاه دپازیتور شیرینی است به قیف زدن خمیر انبوهی از شیرینی ها و کیک ها به طور خودکار با کمترین کار دستی کمک می کند.

دستگاه قیف زن مزایای زیادی برای کارگاه های قنادی به دنبال دارد. از جمله:

  • تولید یکنواخت انواع شیرینی و کیک در حجم بالا
  • پخت انواع شیرینی با ابعاد و حجم یکسان
  • افزایش سرعت تولید انواع شیرینی ها با انواع خمیر نرم تا سفت
  • کاهش هزینه های نیروی کار در قنادی ها
  • مقرون به صرفه تر شدن خط تولید شیرینی
  • کاهش حجم کار قنادان با تولید آسان تر شیرینی
  • تولید شیرینی به صورت کاملا بهداشتی با کیفیت بالا

همچنین این دستگاه قنادی خمیر را بسیار ظریف و تمیز قیف می زند که باعث ایجاد ظاهری جذاب تر در شیرینی های شما می شود.

جهت سفارش دستگاه قیف زن همین امروز با گروه تولیدی کیانی تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن (Esc)
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
سایدبار Scroll To Top