مزیت مجهز شدن کارگاه های قنادی به دستگاه های اتوماتیک

مجهز شدن کارگاه های قنادی به دستگاه های اتوماتیک
Rate this post

امروزه مجهز شدن کارگاه های قنادی به دستگاه های اتوماتیک برای این نوع کسب  و کارها بسیار مهم است.

شما هر زمان که انواع شیرینی و کیک های جذاب و لذیذ را در ویترین یک شیرینی فروشی مشاهده می کنید، مطمئن باشید که به احتمال زیاد سیستم های پخت صنعتی و انواع دستگاه های قنادی در فرآیند پخت انها نقش داشته اند.

در حال حاضر برندهای مطرح زیادی در صنعت شیرینی پزی و کیک پزی به طور جدی در زمینه ی تولید انواع کیک، کلوچه، بیسکویت، نان شیرینی، ترتیلا و غیره فعالیت دارند.

این برندها از انواع ماشین آلات و دستگاه قنادی با دقت و کارایی بالا جهت تولید انبوه و باکیفیت این محصولات استفاده می کنند.

گروه تولیدی کیانی مدت هاست که در زمینه طراحی و ساخت انواع دستگاه قنادی همچون دپازیتور شیرینی ، دستگاه قیف زن ، دستگاه برش کیک ، دستگاه رولت زن و دستگاه تارت فعالیت دارد.

یکپارچه ‌سازی سیستم‌ های کارگاه قنادی شما با  انواع دستگاه های ما می تواند به کنترل تجهیزات فرآیند تولید انواع محصولات کیک و شیرینی و به طور کلی اتوماسیون خط تولید شما کمک کند.

برای دریافت مشاوره خرید تجهیزات صنعتی شیرینی و کیک پزی همین امروز با ما تماس بگیرید.

اهمیت صنعت کیک و شیرینی در اقتصاد و فرهنگ کشورها

همانطور که می دانید صنعت کیک و شیرینی یک زیرشاخه بسیار مهم از صنایع غذایی هر کشور محسوب می شود. این صنعت شامل آن دسته از کارگاه های قنادی است که در تولید، عمده‌فروشی و خرده‌فروشی محصولاتی از جمله انواع کیک، شیرینی، کلوچه و غیره فعالیت می ‌کنند.

در گذشته تمام مراحل شیرینی پزی و کیک پزی به صورت سنتی و با دست انجام می شد که به خصوص برای تولیدات انبوه به زمان و نیروی کار زیادی احتیاج بود. اما از زمانی که تولید صنعتی شد، پخت توسط انواع ماشین آلات قنادی در کارخانه ها و کارگاه های شیرینی پزی به صورت خودکار صورت گرفت.

با وجود صنعتی شدن پخت و پز کیک و شیرینی؛ همچنان این هنر به عنوان یک مهارت اساسی باقی مانده است و نقش قابل توجهی در صنعت غذایی هر کشور ایفا می کند.

اهمیت صنعت کیک و شیرینی در اقتصاد

جالب است بدانید که این محصولات هم از نظر اقتصادی و هم از نظر فرهنگی، برای هر کشور جایگاه مهمی دارند. به طوری که هر شهر در ایران و جهان می تواند یک یا چند شیرینی مختص به فرهنگ مردم خود را داشته باشد.

به این ترتیب توجه به این صنعت و تلاش برای پیشرفت هر چه بیشتر آن برای هر کشور بسیار مهم است.

انواع دستگاه قنادی مورد استفاده در این صنعت عبارتند از:

چرا باید از انواع دستگاه قنادی در خط تولید خود استفاده کنیم؟

به نظر شما مجهز شدن کارگاه های قنادی به دستگاه های اتوماتیک چه اهمیتی دارد؟ کارگاه های قنادی که به سبک های سنتی و بدون مجهز شدن به دستگاه قنادی کار می کنند، معمولا در استراتژی های کسب وکار خود با چالش های زیادی مواجه می شوند از جمله:

  • توانایی تولید زیاد در مدت زمان کم برای پاسخ به افزایش تقاضا در بازار را ندارند.
  • یکسان نگه داشتن ظاهر و کیفیت محصولات در تولید انبوه برای آنها دشوار و زمانبر است.
  • رعایت اصول بهداشتی و حفظ استاندرادهای لازم برای تولید محصول کیک و شیرینی به صورت سنتی آسان نیست.
  • برای انجام کارهای ساده و تکراری در قنادی ها ناچار به استخدام تعداد زیادی نیروی کار هستند.

همه ی این چالش ها یک تولیدکننده کیک و شیرینی را به سمت راه اندازی خط تولید اتوماتیک با انواع دستگاه قنادی سوق می دهد.

اگر شما هم به تولید انبوه محصول با سطح بالایی از کیفیت و انعطاف‌پذیری نیاز دارید، برای راه اندازی یک خط تولید اتوماتیک کیک و شیرینی حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید.

برای راه اندازی یک قنادی چه مراحل و تجهیزاتی نیاز است؟

یکی از ویژگی های مهم برخی از دستگاه های قنادی گروه تولیدی کیانی مانند دستگاه دپازیتور شیرینی این است که قسمت های مختلف این دستگاه برای تغییر سریع قالب بسیار آسان در دسترس هستند. این یک مزیت برای نیازهای تعمیر و نگهداری و تمیز کردن دستگاه نیز محسوب می شود.

برای تغییر فرمت یا محصول، تنها کاری که اپراتور باید انجام دهد این است که تنظیمات دستگاه را از طریق صفحه نمایشگر لمسی آن تغییر دهد.

مزیت مجهز شدن کارگاه های قنادی به دستگاه های اتوماتیک چیست؟

در ایران مانند کشورهای دیگر، قنادی ها بسیار محبوب هستند، زیرا آنها انواع کیک و شیرینی گرم و تازه و سایر محصولات پخته شده ی لذیذ را می فروشند که هر کدام بسیار اشتها برانگیز است. همچنین همانطور که می دانید سفارش شیرینی و کیک تقریبا در تمام مراسم ها و اعیاد ما ایرانیان رایج است.

جالب است بدانید این کسب وکار نیاز به تبلیغات آن چنانی هم ندارد. زیرا هنگامی که مردم حتی برای یکبار محصولات شما را امتحان می کنند و از آنها لذت می برند، شما به طور خودکار مشتریان وفادار به برندتان را پیدا خواهید کرد.

بنابراین افتتاح یک کارگاه قنادی مجهز که تولید محصولات خود را با دقت و کیفیت بالا در کمترین زمان و با کمترین نیروی کار فراهم می سازد، یک ایده تجاری بسیار معقول برای هر فرد علاقه مند و باتجربه در این صنعت است.

شما می توانید با ایجاد یک خط تولید اتوماسیون شده در کارگاه قنادی خود و با استفاده از بهترین و کارآمد ترین انواع دستگاه قنادی همچون دپازیتور شیرینی ، دستگاه قیف زن ، دستگاه برش کیک ،  دستگاه رولت زن و … بهترین محصولات را به بازار عرضه کنید. این دستگاه ها نقش مهمی در بهبود فروش و کسب رضایت مشتریان ایفا می کنند.

مهم ترین مزیت مجهز شدن کارگاه های قنادی به دستگاه های اتوماتیک عبارتند از:

  • عملکرد سطح بالا
  • کاهش زمان و هزینه تولید
  • کاهش نیاز به نیروی کار
  • سیستم کنترل آسان و کاربرپسند
  • امکان تولید بالا در یک فضای کارگاهی محدود
  • حفظ کیفیت همه محصولات در تولید انبوه
  • حفظ شکل، اندازه و وزن مورد نیاز برای هر محصول
  • تولید محصولات بهداشتی تر (به خاطر اتوماسیون خط تولید و کاهش کارهای دستی)

خرید دستگاه قنادی از گروه تولیدی کیانی

در حال حاضر گروه تولیدی کیانی به دلیل طراحی حرفه ای انواع ماشین آلات و دستگاه های قنادی کارآمد و خلاقانه در صنعت شیرینی پزی و کیک پزی حرفی برای گفتن دارد.

اگر می خواهید در خصوص قابلیت ها و مشخصات هر کدام از ماشین آلات ما اطلاعات بیشتری کسب کنید حتما با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن (Esc)
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
سایدبار Scroll To Top