بزرگترین تولید کنندگان کیک های صنعتی در ایران

بزرگترین تولید کنندگان کیک های صنعتی در ایران
Rate this post

آیا بزرگترین تولید کنندگان کیک های صنعتی در ایران را می شناسید؟ کیک ها یکی از جذاب ترین و خوشمزه ترین میان وعده ها در تمام دنیا هستند. این خوراکی های خوش عطر و خوش طعم در میان همه گروه های سنی جامعه محبوب هستند.

هر شهر یا کشوری ممکن است به نوع خاصی از کیک و شیرینی در جهان مشهور باشد. همین موضوع به تنهایی محبوبیت این خوراکی ها را در سرتاسر دنیا نشان می دهد.

از Galette Des Rois فرانسه گرفته تا کیک Mawa هند، کیک جنگل سیاه آلمان تا کیک Dundee در اسکاتلند، هر کیک سنتی روش پخت خاصی دارد که می تواند ذائقه همه را راضی کند. تولیدکنندگان کیک های صنعتی در هر کشوری سعی می کنند بهترین و باکیفیت ترین محصول را به بازار عرضه کنند تا در نهایت رضایت مشتریان را به دست آورند.

در دنیای سریع و رو به رشد امروزی،  با استفاده از ماشین آلات و انواع دستگاه قنادی همچون دپازیتور شیرینی ، دستگاه قیف زن و دستگاه برش کیک می توان بهترین محصولات را در کمترین زمان به صورت انبوه تولید و به بازار عرضه کرد.

شما حتی می توانید کسب وکار خود را گسترش دهید و انواع محصولات را به سراسر جهان صادر کنید. در ادامه به معرفی تعدادی از بزرگترین تولید کنندگان کیک های صنعتی در ایران می پردازیم.

همچنان با گروه تولیدی کیانی، تولید کننده ی برتر انواع دستگاه قنادی همچون دستگاه رولت زن ، دستگاه تارت ، دپازیتور شیرینی ، دستگاه قیف زن و دستگاه برش کیک همراه باشید.

جایگاه کیک و شیرینی در صنایع غذایی کشور

همانطور که می دانید محصولاتی مثل نان ها، بیسکویت ها، کیک ها و شیرینی ها جایگاه ویژه ای در صنایع غذایی کشورها دارند.

فرایند تهیه کیک های صنعتی

از انواع نان های معمولی و شیرین گرفته تا کیک‌ها و شیرینی‌ها، کلوچه‌ها و کراکرها، و سایر تنقلات دیگر، همگی از جمله محصولاتی هستند که تقاضای زیادی دارند و روزانه به صورت انبوه تولید می شوند.

بزرگترین تولید کنندگان کیک های صنعتی در ایران معمولا از ماشین های تخصصی و مجهز برای تولید انبوه محصولات خود استفاده می کنند.

باوجود چالش‌های ایجاد شده توسط همه‌گیری COVID-19، در سال های اخیر  تولیدکنندگان این محصولات در سراسر جهان همچنان رشد چند درصدی را در صنعت خود تجربه کرده اند.

تقاضا برای محصولاتی همچون کیک، کلوچه و بیسکویت همچنان در حال افزایش است.

بنابراین شرکت های برتر در حوزه تولید کیک های صنعتی باید اطمینان حاصل کنند که این اقلام را برای تامین نیازهای روز مصرف کنندگان ارائه می دهند. این تنها با اتوماسیون خط تولید امکان پذیر است. در غیر این صورت خطر از دست دادن کسب و کار در مقابل رقبا  افزایش می یابد.

اگر شما هم برای اتوماسیون خط تولید بیسکویت، کیک و شیرینی به انواع دستگاه قنادی همچون دستگاه دپازیتور شیرینی، دستگاه قیف زن، دستگاه برش کیک، دستگاه رولت زن و دستگاه تارت احتیاج دارید همین امروز با گروه تولیدی کیانی تماس بگیرید.

بزرگترین تولید کنندگان کیک های صنعتی در ایران کدام اند؟

امروزه بسیاری از بزرگترین تولید کنندگان کیک های صنعتی در ایران محصولات متنوع و باکیفتی را به بازار عرضه کرده اند که توانسته به کلیه نیاز مشتریان به انواع کیک و کلوچه ی سالم و بهداشتی، رژیمی، مغذی، بدون گلوتن و در عین حال خوشمزه و خوش عطر پاسخ دهد.

تولید کیک به روش صنعتی از روش های خاصی بر خوردار است. این محصولات با طعم های متفاوت از جمله میوه ای، شکلاتی، مغزدار و… تولید می شوند.

در کشورما برندهای مختلفی، محصولات متعدد مانند کیک، بیسکویت، کلوچه و سایر تنقلات را تولید می کنند. شما ممکن است با برخی از برندهای معروف کیک صنعتی مانند شیرین عسل آشنایی بیشتری داشته باشید. با این وجود در حال حاضر ده ها برند معتبر کیک و سایر محصولات غذایی در کشور فعال هستند که به معرفی برخی از آنها می پردازیم.

تولیدکنندگان کیک در ایران

  • صنایع غذایی شیرین عسل

گروه صنايع غذايي شيرين عسل در زمينه ی توليد انواع شيريني، شكلات و محصولات كاكائویی فعالیت دارد.

این برند مشهور روزانه محصولات خوشمزه و متنوعی را براي قشر وسيعي از مصرف كنندگان و مشتریان خود توليد و در سراسر کشور توزيع مي نمايد. برخی از محصولات این شرکت عبارتند از: کیک، کوکی، کراکر، بیسکویت، تافی، شکلات، ویفر و غیره.

  • صنایع غذایی درنا

یکی دیگر از محبوب ترین و بزرگترین تولیدکنندگان کیک های صنعتی در ایران صنایع غذایی درنا است.

این شرکت با نیم قرن تجربه و استفاده از  ماشین آلات مکانیزه مدرن توانسته محصولات بسیار متنوع و باکیفیتی را طبق ذائقه ی ایرانیان تولید نماید.

این شرکت در زمینه ی تولید انواع کیک و کلوچه های صنعتی و همینطور تولید بیسکویت، شکلات و محصولات پودری مانند پودر کیک، پودر ژله فعالیت دارد.

انواع کیک ها، کیک های لایه ای، پن کیک ها، بیسکوییت ها، کوکی و کلوچه ها، ویفرها از جمله محصولات محبوب و پرفروش صنایع غذایی درنا هستند.

  • صنایع غذایی گرجی

صنایع غذایی گرجی از برندهای محبوب و قدیمی بیسکویت، کراکر، کیک، شیرینی، ویفر و غیره است که اکثر ما از کودکی با آن آشنایی داریم. این شرکت قدیمی در سال 1340 تا کنون فعالیت دارد و همواره با بروز نگه داشتن خط تولید خود توانسته بهترین محصولات را به بازار عرضه کند.

برخی از محصولات محبوب این تولیدکننده کیک های صنعتی عبارتند از:

کینگ کیک کاکائویی، کینگ کیک پرتقالی، کینگ کیک موزی، کیک مغزدار شکلاتی تاپ تیک، کیک مغزدار پرتقالی تاپ تیک، کیک دوقلو شکلاتی، کیک دوقلو پرتقالی، کیک صبحانه وانیل و کاکائو، کیک صبحانه سیب و دارچین و غیره.

محصولات کیک گرجی

  • صنایع غذایی مهیار

شرکت ثمین شکلات با برند معروف مهیار از سال 1389 اقدام به تولید انواع کیک و کلوچه نموده است. این شرکت در همین مدت زمان کوتاه به یکی از بزرگترین تولید کنندگان کیک های صنعتی در ایران تبدیل شده است.

مهیار هم اکنون به عنوان یکی از شرکت های برتر صنعت کیک و کلوچه در کشور شناخته می شود.

این شرکت تولید محصولات خود را با استفاده از ماشین آلات بروز و مجهز انجام می دهد که توانسته علاوه بر بازارهای داخلی، به  کشورهای همجوار نیز محصولات کیک و کلوچه ی خود را صادر کند.

چرا باید از ماشین آلات مجهز و دستگاه قنادی استفاده کنیم؟

استفاده از ماشین‌ ها و دستگاه های قنادی برای خطوط تولید بالای کیک ها و شیرینی‌ها به یک ضرورت تبدیل شده است. در خط تولید کیک و شیرینی امروزی، انواع دستگاه قنادی مانند دپازیتور شیرینی، دستگاه قیف زن، دستگاه برش کیک، دستگاه رولت زن و دستگاه تارت را می توان در محل کارگاه قنادی یا شیرینی فروشی نصب کرد.

این ماشین ها به روش های مختلف به تولید باکیفیت تر و بهداشتی تر شما کمک می کنند. از اطمینان مساوی بودن خمیر کیک قبل از پخت گرفته تا ایجاد ظاهر یکسان، حرفه ای و زیبا برای محصولات نهایی همگی از مزایای دستگاه های قنادی و کیک پزی صنعتی محسوب می شوند.

امروزه انواع مختلفی از ماشین آلات تولید کیک و بسته بندی در بازار وجود دارد که همگی برای خط تولید انبوه استفاده می شوند. مثلا دستگاه برش کیک یکی از آنها است که دقیقاً همانطور که نامیده می شود عمل می‌کند.

دستگاه برش کیک در واقع برای برش کیک‌ها در اندازه‌های مختلف ساخته شده‌ است. این دستگاه زمان صرف شده برای برش را کاهش می‌دهد، در حالی که از اشتباهات برشی که می‌تواند ناشی از خطای انسانی باشد نیز جلوگیری می کند. دستگاه‌ برش کیک تضمین می‌کند که همه کیک‌ها کاملا به یک عرض یا طول خاص بریده می‌شوند.

برای سفارش دستگاه برش کیک و انواع دستگاه قنادی  همچون دستگاه تارت همین امروز با گروه تولیدی کیانی تماس بگیرید.

منبع: برگرفته از www.perrettandkane.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن (Esc)
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
سایدبار Scroll To Top