مشکلات استفاده از دستگاه های دستی در کارگاه های قنادی

مشکلات استفاده از دستگاه های دستی در کارگاه های قنادی
4/5 - (1 امتیاز)

آیا از تولید شیرینی با روش های سنتی و مشکلات استفاده از دستگاه های دستی خسته شده اید؟ آیا به دنبال تجهیزاتی هستید که برای خودکارسازی شیرینی پزی به شما کمک کند؟ آیا برای تولید حداکثری با حفظ استانداردهای کیفیت بالا در تلاش هستید؟ اینجاست که باید برای خرید انواع دستگاه قنادی اتوماتیک اقدام کنید.

مشکلات استفاده از دستگاه های دستی در کارگاه های قنادی زیاد است. از حجم بالای کار گرفته که به نیروی کار زیادی نیاز دارد تا کاهش دقت و کیفیت تولید شیرینی از جمله مشکلات اصلی روش های شیرینی پزی سنتی با دستگاه های دستی به شمار می روند.

انواع دستگاه قنادی همچون دپازیتور شیرینی ، دستگاه قیف زن ، دستگاه برش کیک و غیره از جمله تجهیزات صنعتی هستند که برای برش اتوماتیک خمیرهای شیرینی به ابعاد و اشکال مورد نظر طراحی شده اند.

شما می توانید همین امروز سیستم های مکانیکی و خودکار را جایگزین استفاده از دستگاه های دستی پخت شیرینی کنید و با این کار مشکلات کارگاه های قنادی را به حداقل برسانید.

در ادامه ضمن بررسی مشکلات استفاده از دستگاه های دستی به مزیت های استفاده از انواع دستگاه قنادی می پردازیم.  با ما همراه باشید.

مشکلات استفاده از دستگاه های دستی در کارگاه های قنادی چیست؟

امروزه کارگاه های قنادی مانند هر کسب وکار دیگری باید درک درستی از بازار و گرایش های مصرف کنندگان داشته باشند. تجزیه و تحلیل دقیق بازار، بررسی بینش مصرف‌کننده و دنبال کردن روندهای جدید تولید شیرینی، برای پیشرفت و توسعه کسب وکار شما ضروری است. تولید شیرینی با اشکال جدید و مطابق با سلیقه بروز مشتریان برای باقی ماندن در این حرفه حیاتی است.

مشکلات استفاده از دستگاه های دستی در شیرینی پزی ها باعث شده تا اکثر قنادی ها به فکر تهیه ی دستگاه قنادی برای خودکارسازی کارهای دستی باشند.

انواع دستگاه قیف زن  ، دستگاه برش کیک ، دستگاه رولت زن و دستگاه تارت برنامه پخت شیرینی های شما را بهینه می کنند. طراحان این دستگاه ها دقیقا می دانند که مشکل کارهای دستی کجاست و با طراحی و تولید این دستگاه ها سعی دارند تمام این مشکلات را به حداقل برسانند.

یک تامین کننده ی حرفه ای دستگاه قنادی به شما در درک اصل کار ماشین آلات شیرینی پزی و نحوه کاربرد آنها در تغییر اساسی صنعت شیرینی سازی کمک می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با گروه تولیدی کیانی تماس بگیرید.

چرا باید ماشین آلات خودکار شیرینی پزی جایگزین دستگاه های دستی شوند؟

بهینه سازی تولید با استفاده از خط تولید اتوماتیک شیرینی پزی، نتایج فوق العاده ای را در کل بدنه ی کسب وکار شما به ارمغان می آورد. از جمله در وقت ارزشمند شما صرفه جویی می کند. همچنین با افزایش تنوع و کیفیت محصولات رضایت مشتریان را نیز افزایش می دهد.

در نهایت جایگزین کردن ماشین آلات شیرینی پزی با روش های سنتی پخت شیرینی به شما اجازه می دهد تا از مشکلات جلوگیری کنید و تولیدات کارگاه خود را به روشی سالم سرعت بخشید.

تاریخچه ماشین آلات صنایع غذایی

قطعا وقت آن رسیده است که از مشکلات استفاده از دستگاه های دستی در شیرینی پزی رها شوید. مشاوره های گروه تولید کیانی در انتخاب انواع دستگاه قنادی از جمله دپازیتور شیرینی، دستگاه قیف زن و دستگاه برش کیک به شما کمک می کند تا ماشین آلات مورد نیاز خود را خیلی سریع انتخاب کنید و از اشتباهات غیر ضروری در هنگام کار به روش های قدیمی جلوگیری کنید.

هنگام خرید دستگاه قنادی حتما به این نکات توجه کنید:

به درجه اتوماسیون دستگاه قنادی توجه کنید:

حتما درجه اتوماسیون دستگاه قنادی را با تامین کننده بررسی کنید. مثلا اینکه چه تعداد کارگر برای خط تولید کامل مورد نیاز است. اگر به دستگاه قنادی تمام اتوماتیک نیاز دارید باید سرمایه گذاری بیشتری برای خرید دستگاه داشته باشید. اما در عین حال در تعداد کارگران شما صرفه جویی خواهد شد.

 برای ماشین‌های نیمه‌خودکار، سرمایه‌گذاری جهت خرید دستگاه کمتر است، اما به دنبال آن تعداد کارگران افزایش می یابد. بنابراین حتما یک تعادل برای سرمایه گذاری روی خرید دستگاه قنادی و استخدام تعداد کارگران در نظر بگیرید.

به دوام ماشین آلات شیرینی پزی دقت کنید:

یک دستگاه قنادی مناسب باید دارای استاندارد ساخت بالا و در عین حال قیمت مناسب باشد. بهترین ماشین آلات شیرینی پزی می توانند برای سال ها قابل استفاده باشند.

اگر می خواهید دامنه ی تولیدات خود را گسترش دهید باید به فکر خرید دستگاهی باشید که  حداکثر کارایی را داشته باشد.

 برای مثال تهیه ی یک دستگاه دپازیتور شیرینی جهت تولید تعداد زیادی از محصولات مورد علاقه مشتریان همچون شیرینی رولت و شیرینی های تر و همینطور شیرینی مشهدی، شیرینی آلمانی و غیره پیشنهاد می شود.

برای خرید یک دستگاه قنادی مناسب علاوه بر تحقیق در اینترنت پیشنهاد می کنیم که حتما یک بازرسی میدانی انجام دهید تا از نزدیک با تامین کننده مورد نظر خود ملاقات کنید و ماشین های آنها را با چشمان خود ببینید.

ویژگی های مهم دستگاه های قنادی چیست؟

  1. هر کدام از دستگاه های قنادی کاربرد خاصی دارند؛

 برخی از آنها می توانند به طور خودکار خمیرهای انواع شیرینی را در اندازه ها و وزن های مساوی برش بزنند. برخی دیگر از دستگاه ها مانند دستگاه تارت زن خمیر تارت را با کیفیت بالا و به تعداد انبوه قالب می زند. دستگاه برش کیک نیز انواع کیک تولد و کیک های تجاری را با اشکال دلخواه برش می زند و … .

  1. درجه بالای اتوماسیون تولید کارآمد را تضمین می کند، در زمان و نیروی کار صرفه جویی می کند و به هدف کاهش هزینه ها می رسد.
  2. صفحه نمایش لمسی انواع دستگاه قنادی گروه تولیدی کیانی دارای عملکرد مطمئن تر، پایدارتر و عمر طولانی تر هستند.
  3. دستگاه های قنادی دارای ساختار ساده و جمع و جور هستند که رابط عملیاتی ساده از نوع منو دارند. این دستگاه ها دارای عملیات و نگهداری راحت، راندمان بالا، سر و صدای کم و عملکرد پایدار هستند.
  4. شما می توانید میزان دقیق وزن هر شیرینی را روی صفحه ی لمسی این دستگاه ها تعیین کنید. این دستگاه ها ضایعات محصول را به حداقل می رسانند.

جمع بندی

خط تولید اتوماتیک شیرینی عملکرد بسیار برتری را در تمام جنبه ها از خود نشان داده است. این دستگاه ها نه تنها کیفیت خوب و عمر طولانی دارند، بلکه محصولات این دستگاه ها نیز بسیار با کیفیت و مطابق با استانداردهای بهداشتی و ایمنی مواد غذایی تولید می شوند.

با دستگاه قنادی اتوماتیک مشکلات استفاده از دستگاه های دستی همچون زمان و هزینه زیاد نیروی کار برطرف می شود. هر کدام از این سیستم ها مزایای قابل توجهی را برای کارگاه قنادی شما به ارمغان می آورد. شما می توانید در مورد عملکرد، ویژگی ها و فرآیند تولید هر کدام از این دستگاه ها از ما مشاوره دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن (Esc)
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
سایدبار Scroll To Top