افزایش تولید کارگاه قنادی با دستگاه تارت زن اتوماتیک

Rate this post

تارت از آن دسته دسرهای خوشمزه است که به عنوان یک میان وعده ی خوشمزه و دلپذیر می تواند حال شما را بهتر کند. تارت همیشه گزینه خوبی برای عصرانه و میان وعده است و مشتریان زیادی در فروشگاه ها به دنبال خرید آن هستند. اگر شما هم به فکر خرید یک دستگاه تارت زن اتوماتیک برای افزایش تولید کارگاه قنادی تان هستید حتما این مطلب را دنبال کنید.

تولید نان تارت با دست و به سبک سنتی با چندین مشکل همراه است که در نهایت منجر به از دست دادن سودآوری خواهد  شد. دستگاه تارت زن اتوماتیک یک دستگاه قنادی پرکابرد است که برای قالب زنی خودکار خمیرهای تارت طراحی شده است. این دستگاه از طریق یک سیستم مکانیکی و خودکار جایگزین کار دستی شده و موجب افزایش تولید کارگاه قنادیتان می شود.

دستگاه تارت زن اتوماتیک امکان تولید تارت بیشتر را به صورت مداوم فراهم می کند و در واقع همین ویژگی ها منجر به افزایش تولید کارگاه قنادی تان می شود.

دستگاه تارت تولید طیف گسترده ای از محصولات تارت مانند تارت شیرین و تارت شور را در قالب هایی با ابعاد گوناگون فراهم می کند. با این وجود امکان تولید محصولات جدید و خلاقانه را نیز فراهم می کند. دستگاه تارت اتوماتیک در گروه تولیدی کیانی به عنوان یک ماشین شیرینی پزی ارگونومیک و جمع و جور با نرخ بهره وری بالا ارائه می شود.

این دستگاه قنادی یک تجهیزات ایده آل برای تولید نان تارت با کیفیت بالا، صرفه جویی در نیروی انسانی و کاهش میزان اشغال فضا در کارگاه قنادی است.

دستگاه تارت زن اتوماتیک چیست؟

دستگاه تارت وسیله ای است که به شما در تهیه دسرهای خوشمزه تارت سیب و تارت توت فرنگی و انواع دیگر تارت های خوشمزه کمک می کند. کافی است خمیر تارت را داخل دستگاه قنادی فوق بریزید و دکمه ی آن را فشار دهید تا خمیر تارت به شکل قالب های مورد نظر در بیاید.

برای تولید انواع نان های تارت در مدلها و سایزهای مختلف کافی است قالبی را که می خواهید انتخاب کنید. شایان ذکر است که  قالب های دستگاه تارت دارای قابلیت تعویض برای تولید انواع نان های تارت با اندازه های مختلف هستند. این دستگاه خمیر تارت را پخته و نان تارت را بر اساس قالبی که انتخاب کرده اید تولید می کند.

دستگاه های تارت زن در گروه تولیدی کیانی شامل دستگاه تارت قنادی اتوماتیک و دستگاه تارت رومیزی است. برخی از کارگاه های قنادی از دستگاه تارت زن برای تهیه شیرینی های تارت و سایر دسرهای مشابه برای مناسبت های خاص مانند تولد یا تعطیلات استفاده می کنند.

تاریخچه پیدایش شیرینی تارت

دستگاه تارت زن اتوماتیک چگونه کار می کند؟

شیرینی های تارت از نظر قیمت، ویژگی ها و طعم متفاوت هستند. دستگاه تارت زن ماشینی است که به شما کمک می کند از خمیر تارت، شیرینی تارت خوشمزه تولید کنید. اولین گام در این فرآیند، تهیه خمیر تارت است. سپس می توانید با قالب های این دستگاه که از جنس آلومینیوم آلیاژی ساخته شده اند و 60 حفره دارند هر بار 60 عدد نان تارت یک اندازه و باکیفیت تولید کنید.

 برخی از انواع دستگاه تارت زن به صورت دستگاه های رومیزی ساده ای هستند که دارای قالب 30 حفره ای اند و درب دستگاه به صورت دستی باز و بسته می شوند.

 نوع دیگری از این دستگاه نیز به فروش می رسد که بزرگ تر و پیشرفته تر است و دارای امکانات بیشتری است. بنابراین ویژگی های بیشتری را به کاربران ارائه می دهند. قالب دستگاه تارت زن اتوماتیک به صورت اتوماتیک باز و بسته می شود و دارای تعداد حفره بیشتری است. با استفاده از صفحه نمایشگر لمسی دستگاه فوق می توانید پارامتر های دستگاه را بر اساس نیاز تولید خود انتخاب نمایید.

برای تولید شیرینی تارت با طعم و بافتی خاص حتما به دستگاه تارت زن اتوماتیک نیاز پیدا می کنید. این دستگاه با کاهش کارهای دستی و خودکارسازی تولید نان تارت به افزایش تولید کارگاه قنادیتان کمک می کند.

مزایای داشتن دستگاه قنادی فوق چیست؟

با توجه به محبوبیت شیرینی های تارت امروزه دستگاه تارت زن به یک مکمل کاربردی و ارزشمند برای هر کارگاه قنادی تبدیل شده اند. استفاده از آنها نه تنها راحت و سریع است، بلکه می تواند تولید شیرینی تارت را بسیار آسان تر کند. در اینجا فقط به چند مورد از مزایای داشتن این دستگاه ها اشاره می کنیم.

مزایای استفاده از تجهیزات شیرینی پزی

  • کاربردی هستند:

با توجه به اینکه این نوع دستگاه قنادی هم به صورت رومیزی و هم با ابعاد بزرگتر برای کارگاه های قنادی به فروش می رسد. شما می توانید برای کسب وکارهای کوچکتر مانند یک کافی شاپ نوع رومیزی آن را سفارش داده و از مزایای آن استفاده کنید.

به طور کلی انواع مختلفی از دستگاه قنادی فوق موجود است، بنابراین می توانید یکی از آنها را پیدا کنید که کاملاً متناسب با نیاز شما باشد.

  • مقرون به صرفه هستند:

دستگاه های تارت زن می توانند در دراز مدت در هزینه های تولید شما به میزان قابل توجهی صرفه جویی کنند. آنها نه تنها نان تارت را عالی درست می کنند بلکه با تولید انبوه و کاهش نیاز به نیروی کار، منجر به افزایش سود شما در یک مدت زمان کوتاه خواهند شد.

با این دستگاه دیگر لازم نیست ساعت ها در کارگاه قنادی خود وقتتان را صرف قالب زدن خمیر تارت کنید. تنها چیزی که نیاز دارید تهیه کردن خمیر تارت و اضافه کردن آن به دستگاه است.

به این ترتیب دستگاه قنادی فوق می‌توانند کسب و کار شما را بسیار آسان‌تر کند، این ابزار نه تنها در زمان تولید شیرینی تارت صرفه جویی می کند، بلکه با تولید شیرینی تارت باکیفیت تر و سالم تر  به کسب رضایت مشتریان بیشتر هم کمک می کند.

اگر به دنبال یک دستگاه قنادی جدید هستید، حتماً انواع محصولات ما را بررسی کنید و دستگاه مناسب برای نیازهای خود را همین امروز بیابید. برای کسب مشاوره خرید با گروه تولیدی کیانی تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن (Esc)
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
سایدبار Scroll To Top