صفر تا صد نصب دستگاه برش کیک

Rate this post

برش کیک یکی از مراحل مهم در تولید کیک های تخته ای در قنادی ها و کارگاه های شیرینی پزی است که باید تمیز و با دقت انجام شود. استفاده از روش های سنتی برای برش کیک در قنادی ها می تواند استرس زا باشد. چرا که معمولا احتمال خردشدن و تکه تکه شدن کیک ها زیاد است و همینطور ممکن است کیک ها به اندازه یکسان برش نخورند.

از آنجایی که ارائه کیک های تجاری با ظاهر بی کیفیت و غیر حرفه ای اصلا برای تجارت شما مناسب نیست. شما باید به فکر خرید و نصب دستگاه برش کیک باشید. می توان گفت دستگاه برش کیک یکی از تجهیزات ضروری و کلیدی برای خط تولید هر قنادی و کیک پزی است.

به طور کلی انواع دستگاه قنادی که به عنوان تجهیزات خودکارسازی قنادی ها و کارگاه های شیرینی پزی شناخته می شوند کارایی کسب و کار شما را به میزان قابل توجهی بهبود می بخشند، هزینه ها را کاهش می دهند و با تولید محصول بهتر و با کیفیت تر رضایت مشتریان بیشتری را جلب می کنند.

شما می توانید همین امروز انواع دستگاه قنادی همچون دپازیتور شیرینی ، دستگاه قیف زن ، دستگاه برش کیک ، دستگاه رولت زن و دستگاه تارت زن را از گروه تولیدی کیانی خریداری نمایید. ما به شما در انتخاب بهترین دستگاه قنادی با ابعاد و امکانات مورد نیاز کمک می کنیم. برای خرید و نصب دستگاه برش کیک با ما تماس بگیرید.

آیا نصب دستگاه برش کیک برای قنادی شما ضروری است؟

امروزه قنادی ها در سرتاسر جهان برای تولید انبوه و باکیفیت خود از انواع دستگاه قنادی خودکار، میکسرها و فرهای صنعتی و موارد دیگر استفاده می کنند. دستگاه برش کیک نیز از جمله ابزار آلات ایده آل و مفیدی است که برای خودکارسازی فرآیند برش و قطعه بندی محصولات قنادی کارایی دارد.

انواع ماشین آلات خودکار همچون دستگاه برش کیک ، دپازیتور شیرینی و دستگاه تارت زن امروزه به یک فناوری جا افتاده و آزمایش شده برای صنعت کیک و شیرینی تبدیل شده اند. مزایای خرید چنین دستگاه هایی از لحاظ اقتصادی نیز ثابت شده است. تنها چیزی که اهمیت دارد خرید بهترین و مناسب ترین دستگاه قنادی است که به طور کاملا با احتیاجات شما سازگار باشد.

برش کیک

استفاده از فناوری های جدید، نوآورانه و پیشرفته  انعطاف پذیری و دقت تولیدات شما را بالاتر می برد. طراحی و نصب یک ماشین برش کیک به قنادی ها کمک می کند تا سریع تر و با دقت بیشتری انواع کیک تخته ای و کیک های تر را به صورت مربع، مستطیل و مثلثی برش بزنند.

در گروه تولیدی کیانی دو نوع دستگاه برش کیک وجود دارد که عبارتند از:

  1. دستگاه برش کیک تر و رولت
  2. دستگاه برش کیک افقی

هر کدام از این دستگاه ها بیشترین دقت، انعطاف‌پذیری و سفارشی ‌سازی را در دنیای برش محصولات کیکی ارائه می دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه قنادی مورد نیاز خود همین امروز با ما تماس بگیرید.

ویژگی های دستگاه برش کیک که قبل از نصب باید بدانید

– این دستگاه دارای تجهیزات برش خودکار و حرفه ای است که به شما کمک می کند انواع کیک را به اشکال مختلف مستطیلی، مثلثی، مربعی و غیره برش بزنید.

– کار با این دستگاه آسان و کاربرپسند است و نیاز به مهارت خاصی نیست. همچنین دستگاه قنادی فوق از ایمنی بالایی برخوردار است.

– برای برش انواع کیک تخته ای و همینطور کیک های تر و رولت با بافت نرم مثل رولت خامه ای، انواع شیرینی تر و غیره مناسب است.

– انواع محصولات قنادی شما را کاملا دقیق و تمیز برش می زند.  در نتیجه محصول در هنگام برش به هیچ عنوان خرد و تکه تکه نمی شود.

– کیک و شیرینی از لحاظ بصری تمیز تر و حرفه ای تر برش می خورد و در نتیجه رضایت مشتری را به دنبال دارد.

– برش با دستگاه برش کیک کاملا بهداشتی تر است. بنابراین برای بالا بردن کیفیت محصول و مطابقت آن با استانداردهای لازم توصیه می کنیم از دستگاه برش کیک استفاده کنید.

– دستگاه از کنترل‌های پیشرفته PLC (صفحه نمایشگر لمسی) و گزینه‌هایی برای انتخاب نوع برش دلخواه برخوردار است. شما می توانید محصول را به صورت افقی هم برش بزنید.

– اگر در هنگام برش کیک ها، خامه ی موجود بر روی کیک به تیغه ی دستگاه بچسبد. این ماشین به صورت خودکار تمام خامه ها را از روی تیغه ی برش پاک می کند.

خرید انواع دستگاه برش کیک

بهترین روش برای برش کیک های تخته ای، رولت ها و شیرینی های تر

اگر قرار است کیک و شیرینی تر با حجم زیادی را برش بزنید حتما به فکر تهیه و نصب یکی از انواع دستگاه برش کیک در کارگاه قنادی خود باشید. نصب دستگاه برش کیک به خصوص برای کیک پزی ها و قنادی هایی که کیک تر و کیک تخته ای به میزان زیادی تولید می کنند یک امر ضروری است.

شما ممکن است بخواهید یکی از انواع دستگاه برش کیک در گروه تولیدی کیانی را در نظر بگیرید، اما با توجه به متفاوت بودن عملکرد هر کدام از این دستگاه ها حتما قبل از نصب و خرید دستگاه برش کیک به مشخصات و کاربرد آن توجه کنید.

این دستگاه ها طیف گسترده‌ای از الگوهای برش متفاوت و منحصر به فرد را به شما ارائه می دهند تا بتوانید تنوع بالایی از محصولات را به مشتریان خود ارائه دهید. برش انواع کیک ها با اشکال مربعی، مثلثی، و موارد دیگر همگی از جمله عملکردهای اصلی این دستگاه ها هستند که همیشه مورد توجه قرار می گیرد.

همانطور که گفته شد دستگاه از یک سیستم تمیز کردن اتوماتیک تیغه برای تمیز کردن تیغه ها برخوردار است. این ویژگی به خصوص برای محصولاتی که بسیار ظریف یا چسبنده هستند و معمولا مقداری از خامه و باقیمانده ی آنها روی تیغه ها باقی می‌ماند بسیار مفید است.

این باعث بهبود کیفیت برش می شود و می تواند با حذف نیاز به تمیز کردن تیغه بین هر برش یا هر چرخه ی برش، کارایی تولید را افزایش دهد.

این ماشین ‌ها اغلب ساده‌ طراحی می شوند تا کار با آنها آسان باشد. این نوع دستگاه ها برای برش انواع کیک تر، سرد یا محصولات قنادی متراکم نیز ایده ‌آل هستند.

منبع: برگرفته از foodtools.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن (Esc)
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
سایدبار Scroll To Top