آموزش کیک رولت به روش قنادی ها

آموزش کیک رولت به روش قنادی
Rate this post

انواع کیک و شیرینی  ایرانی از جمله کیک رولت دروازه‌ای زیبا به طعم ‌ها، سنت‌ ها و تاریخ غنی ایران است. این نوع کیک و شیرینی تر در حال حاضر شهرت جهانی دارد و به دلیل محبوبیت آن در سراسر جهان تهیه می شود. شما می توانید با استفاده از دستگاه رولت زن این کیک خوشمزه را به صورت انبوه در قنادی خود نیز تولید کنید.

رولت کیکی با ظاهری پیچیده است اما به طرز شگفت انگیزی درست کردن آن آسان است. کیک رولت را می توانید بسته به نوع طعمی که دوست دارید و با حال و هوایتان سازگار است همچون وانیلی، شکلاتی، میوه ای و غیره درست کنید. در اینجا قصد داریم به آموزش کیک رولت به روش قنادی ها بپردازیم.

 هنگامی که اصول اولیه آموزش کیک رولت را بدانید می‌توانید با انواع دستور العمل‌های آن انواع کیک های رولت توت فرنگی و خامه ای و حتی انواع غذای رولتی مانند رولت گوشت را به آسانی بپزید. با ما همراه باشید.

برای خرید انواع دستگاه قنادی مثل دپازیتور شیرینی ، دستگاه قیف زن، دستگاه برش کیک ،دستگاه رولت زن و دستگاه تارت همین امروز با گروه تولیدی کیانی تماس بگیرید.

رولت چیست؟

رولت به هر نوع کیک یا غذای لذیذ رول شده ای گفته می شود که وسط آن از ترکیبات مختلفی پر شده باشد. رولت ها می توانند به شکل شیرینی و کیک باشند یا به شکل غذا و بر پایه گوشت تهیه شوند.

کیک رولت تر یک کیک اسفنجی سبک و خوشمزه است که در وسط آن با خامه، شکلات و انواع میوه یا مربا پر شده است و طرفدار زیادی دارد. با توجه به محبوبیت بالای این نوع شیرینی در حال حاضر تولید انبوه آن با دستگاه رولت زن نیز امکان پذیر است. برای سفارش دستگاه رولت زن از گروه تولیدی کیانی همین امروز با ما تماس بگیرید.

اصولا کیک‌های رولت خیلی سبک ‌تر و مرطوب ‌تر از سایر کیک های استاندارد تجاری هستند. بقیه کیک ها معمولا با متراکم و سنگین تر تهیه می شوند. اگر می خواهید شما هم به صورت حرفه ای و فنی این کیک را در منزل یا کافی شاپ خود درست کنید باید به دنبال آموزش کیک رولت به روش قنادی ها باشید.

با آموزش کیک رولت در این مقاله ما مطمئن هستیم که مهمانان شما به همان اندازه ی کیک رولت های بیرونی از آن لذت خواهند برد. درست کردن این کیک بسیار ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید، فقط با تعداد انگشت شماری از مواد اولیه و زمان پخت کوتاه می توانید یک کیک رولت خوشمزه داشته باشید.

آموزش رولت خامه ای

ما قصد داریم یک دستور تهیه کیک رولت وانیلی یا شکلاتی خوشمزه را به شما عزیزان ارائه دهیم. بنابراین اگر هوس خوردن رولت کیک خانگی کرده اید همین الان دست به کار شوید:

آموزش کیک رولت به روش قنادی ها

معرفی مواد اولیه لازم برای پخت کیک رولت:

تخم مرغ3 عدد
 شکر90 گرم
آرد 90 گرم
 بیکینگ پودریک چهارم قاشق چایخوری
 وانیل یک چهارم قاشق چایخوری
 عسل1 قاشق سوپخوری
 آبجوش1 قاشق سوپخوری

آموزش کیک رولت طرز تهیه کیک رولت خانگی خوشمزه

– برای تهیه کیک رولت شما باید در مرحله اول زرده و سفیده سه تخم مرغ را از هم جدا کنید. سپس سفیده ها را در ظرفی جداگانه با همزن بزنید تا کاملا پف کند و سفید شود و در صورت وارونه کردن ظرف از آن بیرون نریزد.

– در ادامه موادی مثل زرده ،شکر، آب جوش، وانیل و عسل را در یک ظرف جداگانه مخلوط کنید و به قدری با همزن بزنید که پف کند.

– سفیده را به مواد فوق اضافه کنید و کم کم آرد و بیکینگ پودر را نیز به این ترکیبات اضافه نمایید. تمام مواد ترکیب شده را با لیسک به صورت دورانی هم بزنید.

– داخل یک سینی فر کاغذ روغنی قرار دهید و مواد را روی سطح آن به طور یکدستی پهن کنید. سپس خمیر را به مدت 10 دقیقه در فری که از قبل با دمای 200 درجه سانتیگراد گرم شده است قرار دهید.

– بعد از پخت روی سینی فر را به مدت 5 دقیقه بپوشانید تا کیک سرد شود و بعد کیک را روی یک دستمال کاغذی یا پلاستیک برگردانده و کاغذ روغنی را از سطح آن جدا کنید.

آموزش رولت خامه ای

– در نهایت کیک را یکبار بدون مواد با همان دستمال یا پلاستیک رول کنید، و به مدت نیم ساعت داخل یخچال بگذارید.

– کیک را از یخچال خارج کنید و این بار وسط کیک را با خامه، شکلات یا مربا پر کنید. دوبار کیک را رول کنید و در نهایت با خامه، شکلات، پودر قند، پودر کاکائو یا هر چیزی که دوست داشتید روی آن را تزئین کنید.

– این کیک قبل از برش و مصرف باید حدود یک ساعت داخل یخچال قرار بگیرد.

  • چرا کیک رولت ترک می خورد؟

اگر رول شما هنگام رول کردن ترک خورد، چند اشکال احتمالی وجود دارد: یا بیش از حد پخته شده است، یا به اندازه کافی گرم نیست. بنابراین، چگونه می توان یک کیک را بدون ترک خوردن آن رول کرد؟ در ادامه آموزش کیک رولت به تعدادی نکته برای جلوگیری از ترک خوردن کیک رولت اشاره می کنیم. ضمن اینکه شما می توانید در کارگاه های قنادی کیک رولت را با دستگاه رولت زن تولید کنید.

  • زمان و دمای پخت خود را به درستی تنظیم کنید تا کیک شما سبک و مرطوب بماند و خشک نشود.
  • کیک خود را در حالی که هنوز گرم است قبل از افزودن فیلینگ خود، یکبار رول کنید و در یخچال قرار دهید.
  • هنگامی که کیک خود را دوباره با پر کردن آن رول می کنید، به آرامی آن را با یک چاقو در قسمت هایی که می خواهید بغلتانید بکوبید.
  • به آرامی، آهسته و محکم خمیر کیک را بغلتانید و رول کنید، اما در حین حرکت فشار زیادی وارد نکنید.

در نهایت اگر هنوز چند ترک در قسمت های مختلف کیک رولت شما وجود دارد اصلا جای نگرانی نیست. شما همیشه می توانید از خامه فرم گرفته و انواع میوه ها برای تزئین بیرون و پوشاندن عیوب کیک خود استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن (Esc)
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
سایدبار Scroll To Top