همه چیز درباره دستگاه تارت زنی صنعتی و امکانات آن

دستگاه تارت زن
5/5 - (1 امتیاز)

همه افرادی که می خواهند شرایط لازم را برای ایجاد یک کسب و کار موفق فراهم کند به خوبی می دانند که اولین قدم در راه اندازی هر کسب و کاری، شناخت دقیق آن کار است.

به همین علت به دنبال جزئیات آن شغل می روند. شغل قنادی نیز به همین صورت است؛ افرادی که می‌خواهند فروشگاه قنادی راه اندازی کنند باید دستگاه هایی که برای پخت و پز کیک و شیرینی لازم است را بشناسند یکی از مهم‌ترین دستگاه ها، دستگاه تارت اتوماتیک و دستگاه رولت زن است.

 این افراد باید بودجه‌ای که برای راه اندازی قنادی نیاز دارند را هم در نظر بگیرند؛ زیرا هر کدام از دستگاه‌های لازم برای قنادی به بودجه نسبتاً بالایی نیاز دارد. 

نکته دیگری که در این مسیر می‌تواند کمک کننده باشد، راهنمایی گرفتن از افراد با تجربه تر است. این افراد به خوبی با زیر و بم این شغل آشنا هستند و می توانند راهنمایی های خوبی برای افرادی که هنوز وارد این عرصه نشده اند بدهند.

پس سعی کنید قبل از اینکه اقدام به انجام هر کاری کنید، از با تجربه ‌ها کمک بخواهید.

دستگاه تارت اتوماتیک چه کاری می‌کند؟

این دستگاه یکی از پرکاربردترین ملزومات قنادی می باشد که حتی در کافی شاپ ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد. 

برخی از فروشگاه هایی که به عنوان کافی شاپ فعالیت می کنند در کنار انواع نوشیدنی های سرد و گرم، در منوی خود تارت را نیز جای داده اند.

دستگاه تارت زن

آن‌ها از این طریق مشتریان زیادی جلب کرده اند. این افراد برای آماده سازی تارت به دستگاه تارت زن صنعتی نیاز دارند. کافی شاپ داران با استفاده از این کار، نوعی خود اشتغالی با دستگاه تارت ایجاد کردند که به نوبه خود خلاقیت محسوب می شود.

فرایند هایی که برای آماده سازی یک تارت، توسط دستگاه تارت زن انجام می شود چیست؟

دستگاه تار زن بسیار پرطرفدار است  شما می توانید با استفاده از این دستگاه انواع تارت را تولید کرده و داخل آن را پر از میوه ها مربا کنید.

این دستگاه ساختار بسیار ساده ای دارد ولی در عین سادگی کارایی بالایی دارد. دستگاه تارت اتوماتیک در کمترین زمان ممکن عملکرد خود را به نمایش میگذارد و از این حیث بسیار در مورد استقبال واقع شده است.

برای آماده سازی یک تارت خوشمزه لازم است، مواد لازم از جمله خمیر را داخل این دستگاه بگذارید، درب آن به صورت اتوماتیک بسته می شود  و بعد از مدت زمان کوتاهی تارت آماده شود.

 لازم به ذکر است که نیازی نیست به خمیر شکل بدهید زیرا ساختار این دستگاه به گونه ای تعبیه شده است که به خمیر حالت  می دهد و داخل آن حفره ایجاد می کند تا انواع میوه ها و مربا به راحتی درون آن جای بگیرد. 

دستگاه تارت اتوماتیک دارای دو عدد دماسنج دیجیتالی می باشد که دو قالب کف و بالا را به صورت جداگانه کنترل حرارت میکند و در تایم مشخص که توسط نمایشگر لمسی که از قبل تنظیمات را انجام داده اید کنترل می شود و باز می شود. این دستگاه برای تولید انواع نان های تارت در مدل و سایز های مختلف مناسب می باشد و همچنین از ویژگی های دیگر این دستگاه داشتن صفحه نمایشگر لمسی برای نمایش و تنظیمات پارامترهای برنامه ، دارای توان مصرفی 2400 وات و برق مصرفی تک فاز، بدنه تمام استیل، دارای قالب 60 حفره، جنس قالب دستگاه آلومینیوم آلیاژی و همچنین دارای قابلیت تعویض قالب ها برای تولید انواع نان های تارت با ضخامت و اندازه های مختلف و قالب به صورت اتوماتیک باز و بسته می شود.

 

دستگاه تارت زن اتوماتیک کارآفرینی

 

ویژگی‌های شیرینی تارت که با دستگاه تارت زن تولید می شود

شیرینی های تارتی به اشکال کوچک و خوشمزه تولید می شوند که آنها را می توان با انواع مربا ها، کرم کارامل و مارمالاد پر کرد تا تمام مزه خاصی به خود بگیرند.

 جالب است بدانید شیرینی هایی که به صورت تارت هستند در ایران طرفداران زیادی دارند اما منشاء اصلی آنها کشور اتریش است. این کشور سابقه طولانی در زمینه‌ی تولید تارت دارد. 

در ایران نیز طی سالهای اخیر تولید تارت رواج بسیاری پیدا کرده است به طوری که حتی دستگاه تارت زن صنعتی به عنوان انتخاب اول هر فرد که در حرفه‌ی قنادی مشغول به کار است تبدیل شده‌.

 این شیرینی ها بافتی بسیار لطیف و نرم دارند و به شکل های مختلفی تهیه می شوند و با کیفیتی بسیار بالا به فروش می رسند.

دستگاه تارت زن چیست ؟

شیرینی های تارت که از مربا پر شده اند در همه ایام سال به خصوص عید نوروز مورد توجه ویژه ای قرار می گیرند.

در حقیقت افراد برای پذیرایی در ایام عید از این نوع شیرینی‌ها بیشتر استفاده می کنند.

علاوه بر این، کودکان هم به شیرینی هایی که به شکل تارت هستند علاقه‌ی زیادی نشان میدهند‌. از آن گذشته تارت ها ماندگاری خوبی دارند و برای مدت زیادی کیفیت و طعم خوب شان را حفظ می کنند.

شما می توانید این دستگاه را از کمپانی کیانی ماشین با بهترین کیفیت و بهترین قیمت خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن (Esc)
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
سایدبار Scroll To Top