آشنایی با کاربرد دستگاه کیک صاف کن

کاربرد دستگاه کیک صاف کن- کیانی ماشین
5/5 - (1 امتیاز)

کاربرد دستگاه کیک صاف کن اغلب برای کارگاه‌های شیرینی پزی و قنادی‌ها است.  این ابزار به منظور لایه برداری و خامه کشی دقیق سطح کیک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کاربرد دستگاه کیک صاف کن چیست؟

برای راه‌اندازی یک قنادی به تجهیزات مخصوص فراوانی نیاز است که یکی از این لوازم، دستگاه کیک صاف کن نام دارد. دستگاه نام برده این قابلیت را دارد که به طور دقیق و اصولی، سطوح نامناسب روی کیک را هموار و صاف کند و خامه کشی را به صورت دقیق برای کیک انجام دهد.

این ابزارآلات در طیف وسیعی از مدل‌ها به تولید می‌رسند که کار را برای قنادان راحت کرده‌اند و از آن‌ها علاوه بر کارگاه‌های قنادی می‌توان برای مصارف خانگی نیز استفاده کرد.

مشخصات دستگاه کیک صاف کن

در معرفی مشخصات و کاربرد دستگاه کیک صاف کن می‌توان گفت که این ابزارها اغلب برای استفاده در قنادی‌ها و کارگاه‌های شیرینی پزی مناسب هستند. به منظور خامه کشی دقیق و اصولی کیک‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و در سایزها و مدل‌های گوناگونی نیز به تولید می‌رسند.

کلیدهایی روی دستگاه کیک صاف کن تعبیه شده است که دو نوع هستند و برای دو کارایی بر روی ابزار نام برده قرار داده شده‌اند.  کاربری اولین دکمه آن برای صاف کردن سطوح روی کیک و دیگری به جهت خامه کشی دقیق آن است. جنس بدنه دستگاه کیک صاف کن از فلز است.  تیغه‌هایی که در آن به کار رفته است از استیل مرغوب هستند.  صفحه گردان این ابزار نیز از آلومینیوم به تولید می‌رسد که ظاهری جذاب به دستگاه می‌بخشد.

قیمت دستگاه کیک صاف کن

کاربرد دستگاه کیک صاف کن به دو صورت خودکار و دستی است و راجع به قیمت این دستگاه‌ها می‌توان گفت که آن‌هایی که به صورت اتوماتیک‌ کار می‌کنند، قیمت بالاتری نسبت به محصولات مشابه دستی دارند و کیفیت آن‌ها نیز مطلوب‌تر می‌باشد.

دستگاه‌های نام برده از تجهیزات ضروری کارگاه‌های قنادی هستند که در طیف گسترده‌ای از مدل‌ها و سایزها به تولید می‌رسند و هر کدام با توجه به اندازه و مدل، نرخ مشخصی دارند و عملکردشان با یکدیگر متفاوت است. برخی دستگاه‌های کیک صاف کن در برندهای خارجی در بازار به عرضه می‌رسند  اغلب آن‌ها کارایی بهتری نسبت به کالاهای مشابه داخلی دارند و قیمت بیشتری برای خرید آن‌ها باید پرداخت کرد.

همچنین ابزارآلات نام برده را نمی‌توان در بازار هدف قیمت مشخصی برایشان در نظر گرفت؛ زیرا با وجود شرایط اقتصادی کنونی در کشور، این محصولات نرخ ثابتی ندارند و قیمت آن‌ها متاثر از تورم دچار نوسان می‌شود.

قیمت دستگاه کیک صاف کن - گروه تولیدی کیانی

 

قیمت دستگاه کیک صاف کن

کاربرد دستگاه کیک صاف کن به دو صورت خودکار و دستی است. راجع به قیمت این دستگاه‌ها می‌توان گفت که آن‌هایی که به صورت اتوماتیک‌ کار می‌کنند، قیمت بالاتری نسبت به محصولات مشابه دستی دارند و کیفیت آن‌ها نیز مطلوب‌تر می‌باشد. دستگاه‌های نام برده از تجهیزات ضروری کارگاه‌های قنادی هستند که در طیف گسترده‌ای از مدل‌ها و سایزها به تولید می‌رسند و هر کدام با توجه به اندازه و مدل، نرخ مشخصی دارند و عملکردشان با یکدیگر متفاوت است.

برخی دستگاه‌های کیک صاف کن در برندهای خارجی در بازار به عرضه می‌رسند که اغلب آن‌ها کارایی بهتری نسبت به کالاهای مشابه داخلی دارند و قیمت بیشتری برای خرید آن‌ها باید پرداخت کرد. همچنین ابزارآلات نام برده را در بازار هدف نمی‌توان قیمت مشخصی برایشان در نظر گرفت زیرا با وجود شرایط اقتصادی کنونی در کشور، این محصولات نرخ ثابتی ندارند و قیمت آن‌ها متاثر از تورم دچار نوسان می‌شود.

کاربرد دستگاه کیک صاف کن

کاربرد دستگاه کیک صاف کن، اغلب برای قنادی‌ها است که با توجه به استقبال بی‌نظیر مردم از کیک و شیرینی‌های تر، این ابزار نام برده یکی از پر کاربردترین تجهیزات کارگاه‌های شیرینی پزی محسوب می‌شود. دستگاه کیک صاف کن برای مصارف خانگی نیز کاربرد دارد و از نوع معمولی‌تر آن‌ها می‌توان برای خامه کشی دقیق انواع کیک و شیرینی در منزل استفاده کرد و با بهره گیری از آن‌ها کیک و شیرینی‌ها را با بالاترین کیفیت تهیه نمود.

در بیشتر کافی‌شاپ‌ها نیز برای درست کردن انواع کیک تر و خامه‌ای از دستگاه کیک صاف کن استفاده می‌کنند و با بهره گیری از این ابزار، ظاهری صاف، یکدست و زیبا به کیک‌ها می‌بخشند.

مزایای مهم کاربرد دستگاه کیک صاف کن

کاربرد دستگاه کیک صاف کن، اغلب برای قنادی‌ها  و شیرینی پزی‌ها است. این ابزارهای پر کاربرد مزایای زیادی دارند که برخی از ویژگی‌های منحصر به فردشان به شرح موارد زیر می‌باشد.

  1. سهولت در استفاده و هدر نرفتن زمان
  2. تولید انواع کیک و شیرینی با ظاهری یکدست و زیبا
  3. خامه کشی و صاف کردن کیک‌ها در سریع‌ترین زمان
  4. تولید انواع کیک و شیرینیجات بیشتر با به کارگیری این دستگاه‌ها

 

کار با دستگاه کیک صاف کن - کیانی ماشین

 

نحوه کار با دستگاه کیک صاف کن

نحوه کار با دستگاه کیک صاف کن به این صورت است که پس از آماده شدن کیک باید آن را روی صفحه گردان دستگاه نام برده قرار دهیم.

این دستگاه دکمه‌هایی دارد که از طریق آن‌ها می‌توان گردش صفحه گردان را در سرعت‌های مختلف مدیریت کرد. پس از قرار دادن کیک بر روی صفحه گردان، سرعت آن را تنظیم می‌کنیم.  با استفاده از تیغه‌های مخصوص به صاف کردن ناهمواری‌های روی کیک و دیواره‌های آن می‌پردازیم.

پس از آن که تمام قسمت‌های کیک هموار شد، نوبت به خامه کشی می‌رسد که در این مرحله باید از کاردک‌های مخصوص با توجه به سایز کیک استفاده شود. مجددا سرعت چرخش صفحه گردان دستگاه کیک صاف کن را تنظیم می‌کنیم.  با مالش خامه بر روی سطوح کیک، به وسیله کاردک به صاف کردن آن مشغول می‌شویم تا زمانی که سطح روی کیک و دیواره‌های آن به صورت کاملا یکدست هموار شوند.

نحوه خرید اینترنتی دستگاه کیک صاف کن

حالا که با کاربرد دستگاه کیک صاف کن و نحوه استفاده از آن آشنا شدید می‌خواهیم که شما را با چگونگی خرید اینترنتی این محصول نیز آشنا کنیم. کاربرد این دستگاه موجب شده است که این ابزار به تولید انبوه برسد. شرکت‌های زیادی هستند که در عرصه تولید تجهیزات مربوط به قنادی‌ها مشغول به فعالیت می‌باشند.

متخصصان ما در گروه تولیدی کیانی ماشین در زمینه طراحی و ساخت انواع لوازم قنادی مشغول به فعالیت هستند. شرکت ما با بهره گیری از منابع انسانی متخصص و پیشرفته‌ترین ماشین آلات صنعتی به طور کاملا تخصصی و حرفه‌ای، حدود دو دهه است که مشغول به تولید و ساخت تجهیزات مورد نیاز قنادان اعم از دستگاه کیک صاف کن می‌باشد.

مجموعه کیانی ماشین دستگاه‌های تولیدی خود را بدون واسطه در بالاترین سطح کیفی و مناسب‌ترین قیمت به صورت حضوری و یا اینترنتی در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهد و خریدی رضایت بخش را برای آنان به ارمغان می‌آورد.

چنانچه تمایل به خرید دستگاه کیک صاف کن با مناسب‌ترین قیمت را دارید می‌توانید از گروه تولیدی کیانی ماشین، نسبت به تهیه این محصول اقدام کنید. شماره تلفن‌های معین شده در صفحه از پل‌های ارتباطی با این شرکت تولیدی هستند که با شماره گیری آن‌ها می‌توانید با مشاوران این مجموعه جهت خرید کالا و دریافت قیمت ارتباط برقرار نمایید.

 

سخن پایانی

وجود دستگاه کیک صاف کن برای کارگاه قنادی یا خانه ضروری است. این ابزار با کاربری‌ که دارد کار را برای مصرف کنندگان آسوده کرده و با استفاده از آن می‌توان کیک‌هایی با ظاهر زیبا و یکدست به ارمغان آورد.در این مقاله تلاش کردیم که کاربرد دستگاه کیک صاف کن و مزایای استفاده از آن را به طور کامل برایتان شرح دهیم امیدواریم که مطالعه آن برای شما مفید واقع شده باشد، در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتری دارید لازم است که با شماره تلفن‌های موجود در وبسایت ما تماس برقرار کنید.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

hazine-maghroon-be-sarfe

هزینه مقرون به صرفه

balatarin-kiyfiyat-khadamat

بالاترین کیفیت خدمات

khadamat-montabegh-bar-standard

خدمات منطبق بر استاندارد

tajhizate-pishrafte

استفاده از تجهیزات پیشرفته

بستن (Esc)
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
سایدبار Scroll To Top