خرید قیف زن اتوماتیک چگونه هزینه های شما را کاهش می دهد؟

خرید قیف زن اتوماتیک
Rate this post

آیا به اضافه کردن انواع شیرینی و کیک های قیفی به منوی قنادی خود فکر می کنید؟ برای پخت هر نوع شیرینی جدید در کارگاه قنادی خود قطعا به لوازم و یک سری دستگاه قنادی جدید نیاز خواهید داشت. خرید دستگاه قیف زن نیز برای پخت انواع شیرینی ها همچون شیرینی های قیفی لازم است.

با استفاده از دستگاه قیف زن می توانید شروع به فروش دسته های جدیدی از انواع شیرینی های خوشمزه با ظاهری جذاب کنید. علاوه بر این خرید قیف زن های اتوماتیک به کاهش هزینه های تولید در قنادی شما نیز کمک می کند. برای خرید انواع دستگاه قیف زن و دستگاه رولت زن می توانید همین امروز با گروه تولیدی کیانی تماس بگیرید.

این راهنما به شما کمک می‌کند تا انواع تجهیزات و لوازم جانبی مناسب همچون دستگاه قیف زن اتوماتیک را برای شروع کار خود خریداری کنید. همچنان با ما همراه باشید.

مزایای خرید قیف زن های اتوماتیک و کاهش هزینه قنادی ها

آیا به تازگی در استراتژی های بازاریابی خود تغییراتی ایجاد کرده اید و قصد خرید تجهیزات و لوازم مدرن برای بهبود کار یا تولید محصولات جدید دارید؟

پیشنهاد می کنیم خرید دپازیتور شیرینی را امتحان کنید. این دستگاه که به نام های دستگاه قیف زن و دستگاه رولت زن نیز در بازار مشهور بوده و به فروش می رسد؛ مزایای زیادی را برای قنادی ها به همراه دارد.

دستگاه قیف زن استیل و ضد زنگ گروه تولیدی کیانی یکی از برترین نمونه دستگاه های قنادی موجود برای تولید انواع کلوچه، شیرینی و کیک با خمیر های مختلف است. اگر به دستگاه قیف زن برای تولید انبوه این محصولات نیاز دارید حتما این دستگاه را در نظر داشته باشید.

این دستگاه قنادی دارای ظرفیت تولید روزانه ی بسیار بالا است که با افزایش تولید و در عین حال کاهش ضایعات و نیاز کمتر به نیروی کار باعث کاهش هزینه های قنادی ها می شود.

خط تولید قنادی صنعتی تمام اتوماتیک

دستگاه قیف زن گروه تولیدی کیانی به راحتی تمیز می شود، و یک صفحه کنترل لمسی قابل تنظیم دارد.

این سیستم دارای سه قیف کاربردی شل زن، سفت زن و آلمانی زن برای تولید طیف گسترده ای از محصولات قنادی خوشمزه و پرطرفدار است.

اگر می خواهید از مشخصات بیشتر این دستگاه قنادی و قیمت آن مطلع شوید همین امروز با ما تماس بگیرید.

چرا به قیف زن های اتوماتیک نیاز دارید؟

قبل از خرید قیف زن اتوماتیک برای کارگاه قنادی قطعا دانستن مزایا و امکاناتی که این مدل از ماشین آلات شیرینی پزی می تواند برای کسب وکار شما فراهم سازد بسیار مهم است. تولیدکننده دستگاه قیف زن باید به شما اطمینان دهد که کارکرد این مدل دستگاه آسان، کاربردی و سریع است.

همچنین ارائه ی خدمات پس از فروش سریع برای کسب حداکثری رضایت مشتریان باید در اولویت قرار بگیرد. تا کاربران بتوانند هر موقع که به تعمیر و تجهیز این دستگاه ها نیاز دارند با فروشنده تماس بگیرند.

همانطور که گفته شد این دستگاه دارای سه قیف شل زن، قیف سفت زن و قیف آلمانی زن است که باعث می شود شما به راحتی دسته های انبوهی از شیرینی های خوشمزه را با خمیرهای مختلف شل یا سفت تهیه نمایید.

برای این منظور کافی است که شما خمیر مورد نظرتان را تهیه کرده و با استفاده از انواع قیف موجود در این دستگاه شیرینی مورد نظر خود را به صورت انبوه تولید کنید. این دستگاه راهی سریع و آسان برای تهیه ی شیرینی های خوشمزه با ابعاد، شکل و وزن یکسان است.

با کمک دستگاه می توانید خمیر یکدست را در عرض چند دقیقه با کمک قیف زن های اتوماتیک به شیرینی های یک شکل و یک اندازه تبدیل کنید.

دستگاه قیف زن چگونه هزینه های شما را کاهش می دهد؟

قیف زدن خمیر انواع شیرینی به شکل سنتی و با دست امر بسیار زمانبر و دشواری است. مسلما برای تولید زیاد شیرینی با روش های سنتی و بدون دستگاه های اتوماتیک به نیروی کار زیادی هم نیاز است. خرید یک دستگاه قیف زن می تواند با کاهش زمان تولید و همینطور کاهش نیروی کار مورد نیاز به طور کلی به افزایش حاشیه ی سود قنادی و کاهش هزینه های شما کمک کند.

دستگاه قیف زن که با نام دیگر دپازیتور شیرینی هم شناخته می شود برای قیف زدن اتوماتیک و خودکار خمیر انبوهی از شیرینی ها و کیک ها با کمترین کار دستی استفاده می شود. مهم ترین مزایای دستگاه قیف زن که منجر به کاهش هزینه های کارگاه های قنادی می شود. عبارتند از:

– تولید انبوه انواع شیرینی و کیک در حجم بالا در کمترین زمان ممکن

– پخت انواع شیرینی های خوشمزه و پرطرفدار برای جذب مشتریان بیشتر

– کمک به کاهش قیمت نهایی محصول در بازار و در نتیجه افزایش مشتری

– کاهش هزینه های نیروی کار در قنادی ها

– مقرون به صرفه تر شدن خط تولید شیرینی

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مزایا و مشخصات هر کدام از دستگاه های قنادی همچون دپازیتور شیرینی، دستگاه رولت زن، دستگاه تارت زن و دستگاه برش کیک با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن (Esc)
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
سایدبار Scroll To Top