5/5 - (1 امتیاز)

حتما شما نیز متوجه وجود برخی حلواهای شیرین سفت یا شل میان انواع شیرینی‌ها شده‌اید که طعم بسیار لذیذی به آن‌ها می‌دهد. ممکن است برای همه ما در برخی اوقات سوال شده باشد که این حلواها چگونه به شیرینی اضافه می‌شوند یا چگونه تولید خواهند شد‌. صنعت تولید شیرینی یک صنعت خاص و پرطرفدار میان عموم مردم است؛ زیرا کمتر کسی می‌تواند از چنین مواد غذایی خوشمزه‌ای به راحتی بگذرد.  در ادامه قصد داریم به بررسی دستگاه حلوا پرکن و کاربردهای آن بپردازیم، پس اگر شما هم درحال راه اندازی یک کارگاه قنادی هستید یا به هر دلیلی به این دستگاه نیاز دارید، توصیه ما به شما این است که ما را تا پایان ارائه این مطلب همراهی کنید.

Tell

در صورت تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر
با ما تماس بگیرید

ماهیت دستگاه حلوا پرکن

دستگاه حلوا پرکن که با عنوان دستگاه قیف زن نیز شناخته می‌شود یک محصول کاربردی جهت تولید انواع خمیر شیرینی‌ به صورت سفت یا شل است. این دستگاه اغلب در قنادی‌ها و کارگاه‌های تولیدکننده انواع شیرینی مورد استفاده قرار می‌گیرد تا با کمک تکنولوژی آن بتوان انواع شیرینی‌ها و حلواها را به صورت یکنواخت تولید کرد.

در گذشته در اغلب قنادی‌ها برای تولید مواد شیرینی از لوازم سنتی استفاده می‌شد؛ اما امروزه با به بازار آمدن انواع دستگاه‌های قیف‌زن و حلوا پرکن دیگر نیازی به ابزار سنتی یا دستی نیست. این امر بسیار زمان‌بر بود و در برخی اوقات به دلایل مختلف کیفیت نهایی محصولات تولیدی پایین می‌آمد، به همین دلیل دستگاه‌های اتوماتیک قیف‌زن به بازار آمدند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر برای خرید انواع دستگاه قنادی همین امروز با ما تماس بگیرید. 09137918153

 

ویژگی های دستگاه حلوا پرکن


دستگاه حلوا پرکن در واقع به عنوان یک دستگاه قنادی چند منظوره مورد استفاده قرار می‌گیرد و مهم‌ترین کاربرد آن این است که برای حفظ و نگهداری خمیر شیرینی‌ها به صورت یکنواخت استفاده می‌شود. این دستگاه را می‌توان به صورت کاملا بهداشتی برای تولید انبوهی از خمیر و مواد شیرینی‌ها به صورت کاملا یکدست و اتوماتیک استفاده کرد.
یک دستگاه کابردی و مطلوب حلوا پرکن باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد و خمیر مورد نظر را با هر میزان سفتی یا شل بودن دلخواه قناد به صورت یکنواخت تولید کند. با مراجعه به اغلب قنادی‌ها و کارگاه‌های تولیدکننده شیرینی می‌توانید حضور این دستگاه را مشاهده کنید‌. این دستگاه موجب می‌شود تا تولید انواع خمیر شیرینی‌ها و پر کردن آن‌ها داخل ظرف مخصوص با سرعت بالا و رعایت بهداشت انجام شود.

09137918153

ما در این قسمت قصد داریم به بررسی مهم‌ترین ویژگی‌های دستگاه حلوا پرکن بپردازیم که به شما توصیه می‌کنیم حتما با ما به منظور شناخت این ویژگی‌ها همراه باشید.

• قابلیت تولید یکنواخت انواع شیرینی و کیک در حجم بالا

یکی از برترین و قابل توجه‌ترین ویژگی‌های دستگاه حلوا پرکن این است که امکان تولید یکنواخت انواع خمیرهای شیرینی و کیک را در حجم بالا فراهم می‌آورد. در گذشته برای تولید خمیر شیرینی‌ها و کیک با استفاده از ابزار سنتی یا دستی قنادان به مشکل بر می‌خوردند و در بسیاری از موارد خمیر تولیدی مورد نظر کیفیت لازمه را نداشت. امروزه با وجود این دستگاه می‌توان حجم بالایی از خمیر کیک و شیرینی را با میزان سفتی یا شل بودن کاملا یکنواخت تولید کرد و از کیفیت آن نیز متعجب شد.
 

• امکان تولید انواع خمیر سفت یا نرم

احتمالا برای اغلب شما پیش آمده که بخواهید خمیر کیک یا شیرینی در منزل با استفاده از ابزار سنتی درست کنید اما با مشکل زیاد سفت شدن یا زیاد شل شدن مواد روبه‌رو شده‌اید. این دستگاه کاملا چنین چالشی را برطرف کرده و به کارگاه‌های تولیدی شیرینی و قنادی‌ها این امکان را می‌دهد تا غلظت خمیر خود را معین کرده و آن را به صورت اتوماتیک از دستگاه تحویل بگیرند. با استفاده از این محصول دیگر لازم نیست نگران غلظت مواد خود باشید؛ چرا که این دستگاه به طور یکنواخت و به دلخواه شما خمیر شیرینی را آماده می‌کند. 
 

• امکان جا به جایی و شست و شوی آسان مخزن دستگاه

جابه‌جایی دستگاه‌ها و شست‌وشوی آن‌ها یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید در کارگاه‌های تولیدی شیرینی به آن توجه شود. یکی از مهم‌ترین و برترین ویژگی‌های دستگاه حلوا پرکن همین قابلیت جابه‌جایی و شست‌وشوی مخزن آن است. با شست‌وشوی مخزن می‌توان بهداشت را کاملا در تولید باکیفیت خمیر شیرینی یا کیک رعایت کرده و محصول نهایی را به بهترین شکل تولید کرد. در واقع دستگاهی که جابه‌جا کردن یا شست‌وشوی آن امکان‌پذیر نباشد هرگز مناسب تولید خمیر شیرینی یا کیک نخواهد بود و این امر با رعایت بهداشت در قنادی‌ها و کارگاه‌های تولیدی شیرینی مغایرت دارد.
 

• امکان ساخت مخزن سفارشی بر اساس درخواست مشتری برای تولید خمیر های شیرینی خاص

برخی شیرینی‌ها دارای خمیری پیچیده و خاص هستند که برای تولید آن‌ها باید از مخزن‌های متفاوتی در دستگاه‌های حلوا پرکن استفاده کرد. این دستگاه کاملا این قابلیت را دارد که برای آن یک مخزن سفارشی تهیه کرده و از آن برای تولید خمیر انواع شیرینی‌ها و کیک‌های خاص استفاده نمود. در واقع این مورد به عنوان یکی از بهترین ویژگی‌های این محصول به شمار می‌رود که نمی‌توان به راحتی از آن چشم‌پوشی کرد. چنانچه به دنبال دستگاه قیف‌زنی هستید که امکان ساخت مخزن سفارشی بر اساس درخواست مشتری را داشته باشد ما این محصول کاربردی را به شما توصیه می‌کنیم.

نکات مهم در استفاده از دستگاه حلوا پرکن

با اینکه دستگاه حلوا پرکن دارای ویژگی‌ها و مزیت‌های بسیاری در صنعت شیرینی‌پزی است اما باید حتما نکاتی در رابطه با استفاده از آن رعایت شود تا بتوانید به خوبی محصول نهایی را تولید کنید. در این قسمت ما شما را با چند مورد از مهم‌ترین نکات در استفاده از این دستگاه آشنا می‌کنیم که شامل موارد زیر می‌شوند:

• اتوماسیون
این دستگاه به صورت اتوماتیک فعالیت می‌کند و نیاز به دخالت دست ندارد، به همین دلیل این اتوماسیون موجب افزایش دقت و کاهش خطا در آن می‌شود.
 
• بهداشت و بهینه‌سازی فضا
این دستگاه با طراحی مناسب و ایجاد شرایطی کاملا بهداشتی مواد مورد نظر را برای تولید خمیر کیک و شیرینی فراهم می‌کند.
 
• دقت و کیفیت بالا
دقت در این دستگاه بسیار بالا بوده و به همین دلیل کیفیت خمیر تولیدی از آن نیز بسیار بالا می‌رود که این مورد از مهم‌ترین مزیت‌های آن نیز شناخته می‌شود.
 
• تنوع و انعطاف‌پذیری
این دستگاه قابلیت پر کردن قیف‌ها با حجم و اندازه‌های متنوع را دارد که این امر به واحدهای صنعتی کمک می‌کند تا محصولات مختلفی را تنها با یک دستگاه تولید کنند.

نکات فنی دستگاه حلوا پرکن

دستگاه حلوا پرکن یک دستگاه کاربردی و ویژه در صنعت شیرینی‌پزی است که نکات فنی بسیاری را شامل می‌شود. شما با شناخت نکات فنی این دستگاه می‌توانید به خوبی مشخصات قابل توجهی از آن را مورد بررسی قرار داده و اطلاعات بیشتری در رابطه با فعالیت آن به دست آورید. در این بخش شما را با چند مورد از قابل توجه‌ترین نکات فنی دستگاه حلواپرکن یا همان دستگاه قیف‌زنی آشنا می‌کنیم که شامل موارد زیر می‌شوند:
 
• تعویض آسان مواد تولیدی در کمتر از یک دقیقه و شست‌وشوی راحت مخزن
• امکان جابه‌جایی راحت
• کاربری راحت، آسان و سریع
• قابلیت ذخیره و تغییر تعداد حافظه
• دارای توان مصرفی ۱۱۰۰ واتی
• بهره‌مندی از بدنه تمام استیل 

کاربرد دستگاه حلوا پرکن

با توجه به مطالبی که در بخش‌های قبلی ارائه دادیم تا به حال باید متوجه شده باشید که دستگاه حلوا پرکن به عنوان تولیدکننده انواع خمیر شیرینی و کیک مورد استفاده قرار می‌گیرد. با توجه به اهمیت استفاده از این دستگاه در شیرینی‌پزی‌ها انتظار می‌رود کاربرد گسترده‌ای در این صنعت داشته باشد‌. شما به عنوان قناد یا شیرینی‌پز در مرحله اول باید بتوانید غلظت مواد خود را کنترل کرده و یک خمیر یکنواخت و باکیفیت تولید کنید که این امر توسط دستگاه کاربردی حلوا پرکن میسر شده است.
 
ما در این قسمت از مطلب شما را با چند مورد از مهم‌ترین کاربردهای این محصول در صنعت شیرینی آشنا می‌کنیم که عبارتنداز:
 
• تولید انواع شیرینی‌ها و کیک‌ها با غلظت مخصوص.
• پرکردن خمیر شیرینی با حلوا.
• تولید خمیر انواع رولت‌ها.
• تولید انواع شیرینی‌هایی که نیاز به خمیر سفت یا شل دارند.
• تولید شیرینی‌های خشک.

قیمت دستگاه حلوا پرکن

اگر قصد دارید برای کارگاه تولیدی شیرینی یا قنادی خود دستگاه حلوا پرکن را تهیه کنید، انتخاب درستی برای مجموعه خود کرده اید. اغلب افراد با چالش قیمت دستگاه حلوا پرکن روبه‌رو هستند که در رابطه با آن باید بگوییم اگر به دنبال کیفیت ویژه و تولید خمیر مرغوب هستید باید برای تهیه این محصول هزینه کنید‌. با توجه به کارایی و نوع عملکردی که این کالا به شما ارائه می‌دهد نمی‌توان انتظار قیمت پایین را جهت خرید این محصول داشت.
 
با اینکه نمی‌توان قیمت دقیق و واحدی برای این دستگاه ارائه داد اما در این بخش برخی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت نهایی محصول را مورد بررسی قرار می‌دهیم که عبارتند از:
 
• کارخانه تولیدکننده
• کیفیت بدنه
• نوسانات قیمت ارز
• میزان عرضه و تقاضا
 
Tell

در صورت تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر
با ما تماس بگیرید

کیانی ماشین؛ ارائه دهنده بهترین دستگاه حلوا پرکن

مجموعه کیانی ماشین یکی از برترین تولیدکنندگان تجهیزات قنادی در کشور ما به شمار می‌رود که با سال‌ها سابقه و تجربه کاری در این حوزه توانسته توجه اغلب کارگاه‌های تولیدکننده شیرینی و قنادان را به سوی خود جلب کند. گروه تولیدی کیانی ماشین نه تنها به تولید انواع دستگاه‌های حلوا پرکن، دستگاه کلوچه زن، دستگاه تارت و … مشغول است بلکه به عنوان بزرگترین ارائه‌کننده محصولات و تجهیزات قنادی همچون دستگاه‌ تارت، دستگاه‌ آلمانی زن، دستگاه کیک صاف کن و غیره نیز به شمار می‌رود. شما به عنوان دارنده یک کارگاه تولیدی شیرینی یا قنادی می‌توانید طراحی و ساخت دستگاه حلوا پرکن خود را با اطمینان کامل به مجموعه ما بسپارید و آن را با قیمت مناسبی خریداری کنید.
 

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم شما را با مفهوم، کاربرد و ویژگی‌های دستگاه حلوا پرکن در صنعت شیرینی‌پزی آشنا کنیم تا از اهمیت این محصول در این حوزه آگاه شوید‌. بدیهی است با پیشرفت تکنولوژی دستگاه‌های متنوعی پا به بازار گذاشتند که هر یک برای تولید بخشی از پروسه تولید شیرینی یا کیک بدون دخالت دست مورد استفاده قرار می‌گیرند. توصیه می‌کنیم چنانچه به دنبال خرید، استعلام قیمت یا کسب اطلاعات بیشتری در خصوص این دستگاه کاربردی هستید با کارشناسان ما در کیانی ماشین تماس بگیرید.