دستگاه تارت زن اتوماتیک کارآفرینی با درآمدی پرسود

دستگاه تارت زن اتوماتیک کارآفرینی
Rate this post

انواع نان تارت به صورت ساده، شیرینی یا فینگرفود به طور گسترده ای در مکان ها و فروشگاه های مختلف، به ویژه در قنادی ها، بوفه های مدارس، کافی شاپ ها، رستوران ها، فروشگاه ها و غیره به فروش می رسد. در حال حاضر برای تولید انبوه این نان از دستگاه های اتوماتیک استفاده می شود. دستگاه تارت زن اتوماتیک یکی از مقرون به صرفه ترین دستگاه های قنادی است که نیاز به سرمایه گذاری کمی دارد اما سود آن قابل توجه است. به همین خاطر دستگاه تارت زن اتوماتیک کارآفرینی با درآمدی پرسود محسوب می شود.

شما می توانید نان تارت را به سفارش مشتری تهیه کنید و یا خودتان به صورت مستقل آن را در قالب محصولات مختلف از جمله شیرینی، فینگرفود و غیره بفروشید. اگر در حرفه قنادی و شیرینی پزی مهارت دارید و به دنبال شیوه های مختلف خود اشتغالی و کار آفرینی هستید ما به شما خرید انواع دستگاه قنادی نظیر دستگاه تارت زن و دپازیتور شیرینی را پیشنهاد می کنیم.

دستگاه تارت زن اتوماتیک به راحتی به تولید انبوه نان تارت خوشمزه و ترد برای فروش به صورت بسته بندی شده به عنوان نان تارت شیرین و نان تارت نمکی استفاده میشود. علاوه بر این از آن برای تولید شیرینی تارت خوشمزه و فروش در شیرینی فروشی ها، قنادی ها، کافی شاپ ها و غیره نیز استفاده می شود. بنابراین با توجه به وسعت بازار فروش نان تارت، شما با خرید یک عدد دستگاه تارت زن اتوماتیک به راحتی می توانید یک کارفرینی با درآمدی پر سود ایجاد کنید. در ادامه به مزایای دستگاه تارت زن اتوماتیک برای کارآفرینان می پردازیم. با ما همراه باشید.

مزایای دستگاه تارت زن اتوماتیک برای کارآفرینان

 شیرینی تارت به عنوان یک میان وعده عالی و مناسب شناخته می شود و طرفداران زیادی دارد. بازار فروش قابل توجه انواع نان تارت و شیرینی تارت نقش دستگاه تارت زن اتوماتیک برای تولید تارت به صورت انبوه را پر رنگ تر می کند. بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم اگر به دنبال کارآفرینی با درآمدی پرسود هستید حتما به خرید یک دستگاه تارت زن اتوماتیک فکر کنید.

تارت میوه

این دستگاه بدون هیچ مهارت خاصی و بدون دخالت دست با سرعت و کیفیت بالا تولید انبوه نان تارت خوشمزه با یک بافت لطیف را فراهم می سازد. به همین جهت برای خود اشتغالی و کارآفرینی پیشنهاد خوبی است. نان تارت یکی از محصولاتی است که همیشه مشتری داشته است چه به عنوان شیرینی آماده چه به عنوان نان تارت جهت مصرف در تهیه انواع حلوا، شیرینی و فینگرفود در رستوران ها و منازل؛ بنابراین نیاز نیست نگران فروش آن باشید. شما با یک بازاریابی مناسب به راحتی می توانید فروش بالا را تجربه کنید.

استفاده از دستگاه تارت زن برای تولید انبوه، صرفه جویی در نیروی انسانی و کاهش هزینه های تولید را به دنبال دارد. همین امروز برای سفارش این دستگاه قنادی با گروه تولیدی کیانی تماس بگیرید. گروه تولیدی کیانی همچنین سازنده ی دپازیتور شیرینی، دستگاه قیف زن  دستگاه برش کیک  دستگاه رولت زن و غیره می باشد.

ویژگی های دستگاه تارت زن در گروه تولیدی کیانی

  • دستگاه می تواند انواع محصولات تارت را با قالب های گوناگون تولید کند. انواع قالب های دستگاه برای تولید نان های تارت با ضخامت و اندازه های مختلف استفاده می شود.
  • جایگزینی قالب در این دستگاه آسان است، بنابراین قابلیت گسترده ای دارد و برای انواع سبک های تولید مناسب است.
  • دستگاه تارت زن دارای عملکرد عالی است و به خاطر بدنه تمام استیل کاملا بهداشتی بوده و تمیز کردن و نگهداری از آن آسان است.
  • این دستگاه تولید دستی سنتی را تغییر داده و از هر لحاظ راندمان و کیفیت تولید را بهبود بخشیده است.
  • این دستگاه برای کار راحت و ایمن طراحی شده است و تولید انبوه با آن را می توان با سهولت انجام داد.
  • شما می توانید به راحتی از پنل لمسی آن استفاده کنید که کار با دستگاه قنادی فوق را آسان می سازد.
  • با هر بار استفاده از دستگاه شما 60 عدد نان تارت آماده شده و خوشمزه خواهید داشت. این تعداد حفره در دستگاه تارت زن فوق تولید انبوه در یک روز را آسان می سازد.
  • دستگاه تارت زن فوق به طور خودکار توسط صفحه نمایشگر لمسی تنظیم و کنترل می شود و مصرف انرژی آن نیز بهینه شده است. (دارای توان مصرفی 2400 وات و برق مصرفی تک فاز)

اگر شما هم به این دستگاه قنادی نیاز دارید و می خواهید یک تجارت جدید راه اندازی کنید، همین امروز با ما تماس بگیرید.

انواع دستگاه تارت زن در گروه تولیدی کیانی

دستگاه تارت زن در گروه تولیدی کیانی در دو مدل دستگاه تارت قنادی اتوماتیک و دستگاه تارت رومیزی موجود است. شما می توانید بر اساس نیاز تولید خود یکی از این دستگاه ها را انتخاب نمایید. هر کدام از محصولات فوق با کیفیت بالا ساخته شده و از ویژگی ها و مزایای خاصی برخوردار هستند. تولید تارت در تمام دستگاه ها به صورت حرفه ای با ظاهری یکنواخت و یک شکل صورت می گیرد و هیچ شکستگی در محصول نهایی وجود ندارد. همین ویژگی به تنهایی نیز می تواند سود ناشی از تولید تارت با دستگاه فوق را توجیه اقتصادی کند.

مزایای استفاده از تجهیزات شیرینی پزی

مسلما دستگاه تارت رومیزی از دستگاه تارت قنادی اتوماتیک کوچکتر است و برای مکان های کوچکتر با میزان تولید کمتر مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه تارت رومیزی دارای قالب 30 حفره ای است در حالی که این میزان قالب در دستگاه دیگر 60 حفره می باشد.

بنابراین اگر به فکر تهیه یک دستگاه تارت با هزینه کمتر و ابعاد کمتر برای کافی شاپ ها، کافه تریاها، بوفه ها یا راه اندازی یک کسب و کار خانگی هستید ما خرید دستگاه تارت رومیزی را به شما پیشنهاد می کنیم. اما برای تولیدات بیشتر خرید دستگاه بزرگتر اقتصادی تر است.

چگونه یک دستگاه تارت زن با کیفیت تهیه کنیم؟

به طور کلی هنگام تهیه یک دستگاه قنادی مانند دپازیتور شیرینی، دستگاه قیف زن ، دستگاه برش کیک و غیره شما باید حتما به ویژگی های دستگاه، قابلیت ها و مزایای دستگاه توجه کنید و ببینید آیا کاملا مطابق با نیاز تولید و کارگاه قنادی شما است یا خیر.

هنگام تهیه دستگاه تارت زن نیز باید به تعداد حفره های دستگاه، اینکه آیا قالب های دستگاه قابلیت تعویض برای سفارشی سازی نیاز مشتری را دارد یا خیر و همینطور موارد دیگر از جمله قیمت دستگاه، توان مصرفی دستگاه، جنس دستگاه، قابلیت استفاده آسان و روان از دستگاه، ابعاد دستگاه و غیره توجه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه تارت گروه تولیدی کیانی با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن (Esc)
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
سایدبار Scroll To Top