ویژگی هایی که باید در خرید دستگاه برش کیک صنعتی بدانید !

تهیه دستگاه های برش کیک
Rate this post

قنادی حرفه ای جذاب و شورانگیز است که روزانه مراجعین زیادی را در جشن‌ ها و میزبانی‌ های مختلفشان همراهی می‌کند.

این حرفه مهم و شیرین، بخاطر محصول متنوع و دلچسبی که از انواع کیک‌ ها، شیرینی‌ ها، دونات‌ ها و انواع نان‌ ها به بازار ارائه می‌دهد با  استقبال زیادی از طرف مردم با همه سلیقه‌ ها و طبع‌ های مختلف همراه است.

یک قناد و شیرینی پز ماهر باید بداند برای پخت و پز کیک لازم است انواع دستگاه قنادی از جمله دستگاه برش کیک، دستگاه رولت زن، دستگاه‌های مخصوص دپازیتور شیرینی و انواع مختلف دیگری از صنعت و حرفه شیرینی پزی را در کارگاه خود نیاز دارد.

لذا لازم است ویژگی‌ های مختلف آن ها را بشناسد و با برندهای معتبر و مطمئن آشنایی داشته باشد.

اگر یک قناد ماهر در هنگام خرید، اطلاعات کافی از تمام ویژگی‌های دستگاه قنادی خود نداشته باشد ممکن است پس از خرید آن دستگاه پشیمان شده و متضرر گردد.

در این مقاله می‌خواهیم شما را با مهم‌ ترین دستگاه قنادی روز دنیا آشنا نمائیم و جهت موفقیت در حرفه کیک و شیرینی پزی ویژگی‌ هایی که باید در خرید دستگاه برش کیک صنعتی بدانید را برایتان مطرح نمائیم.

دستگاه برش کیک تر و رولت

یک نوع دستگاه برش کیک وجود دارد که برای شیرینی‌های تر استفاده می‌شود.

این نوع دستگاه برش کیک، دارای گرم کن تیغه جهت آسان‌ تر شدن برش‌ های کیک و پاک کنده تیغه با حداقل دور ریز محصولات را دارد؛ از طرفی این قابلیت را دارد که سرعت تیغه برش را تنظیم نماید.

در کیک‌های خامه ای که برای برش دادن، ظرافت و دقت فوق العاده ای نیاز است، دستگاه برش کیک مذکور با دقت میلیمتری که در مرحله برش خود دارد اجازه نمی‌دهد هیچ گونه فشار اضافه ای به خامه و کیک وارد شود.

در برش کیک و شیرینی به روش خودکار برای کیک‌هایی که در اشکال مختلف هندسی از جمله مثلثی، مربع و یا مستطیلی سفارش داده می‌شوند از دستگاه برش کیک به شیوه خودکار استفاده می‌شود. این دستگاه علاوه بر کارگاه‌های شیرینی پزی قابلیت استفاده در رستوران را نیز دارد.

خرید دستگاه برش کیک صنعتی با یک برند مطمئن

امروزه در قنادی‌ ها همه چیز بصورت مکانیزه صورت می‌گیرد تا سرعت عمل کارگاه شیرینی پزی بالاتر رود لذا انواع دستگاه قنادی و دستگاه برش کیک کمک می‌کند تا کسب و کار پر رونقی داشته باشید.

کارگاه‌هایی وجود دارند که روزانه خود محل پخت بسیاری از شیرینی فروشی‌ها در سطح شهر هستند.

با این توصیف باید دقت کنید که در زمان خرید دستگاه برش کیک صنعتی از چه فروشگاه و با چه برندی خرید می‌نمایید.

یکی از معروف‌ ترین برندهای فروش انواع دستگاه قنادی مجموعه کیانی ماشین می‌باشد.

در سال 1385 که تیم هوشمند و پرتلاش کیانی اقدام به ثبت چند نوع دستگاه نان و شیرینی پزی نمود توانست توجه بازارهای بزرگ لوازم و دستگاه‌های قنادی را جلب نماید.

برش کیک

کیانی ماشین پس از مدتی به یک کارخانه بزرگ تولید انواع دپازیتور شیرینی، دستگاه رولت زن، دستگاه برش کیک و سایر دستگاه‌های کوچک و بزرگ حرفه شیرینی و کیک پزی تبدیل شد. تا جایی که توانست برند خود را در سطح جهانی مشهور نماید.

خوب است جهت آشنایی بهتر با سایر دستگاه‌های قنادی کیانی ماشین به وبلاگ کیانی ماشین مراجعه نمائید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن (Esc)
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
سایدبار Scroll To Top