دستگاه تارت زن اتوماتیک؛ کارآفرینی با درآمدی پرسود

خرید دستگاه تارت زن - گروه تولیدی کیانی ماشین
Rate this post

ایران نیز مانند سایر کشورهای جهان  در چند سال گذشته، درصدد تولید انواع  مختلفِ دستگاه قنادی و ابزار مورد نیاز قنادی قرار گرفته‌است. تولید ابزار و دستگاه‌های مختلف در زمینه قنادی، کمک زیادی به پیشرفت کارخانه‌ها، کارگاه‌های تولید شیرینی وغیره کرده است. پیشرفت کارخانه‌ها و کارگاه‌ها قطعا رابطه مستقیمی با کیفیت محصولات تولیدی دارد، همچنین کیفیت محصولات ارتباط مستقیم با تولید و فروش بیشتر و در نتیجه ارتباط مستقیم با درآمد بیشتر دارد. یکی از دستگاه‌های پرکاربرد قنادی، که سبب افزایش درآمد می‌شود، دستگاه تارت زن هست. دستگاه قنادی تارت به پیشرفت افراد، کارگاه‌ها و کارخانه‌های بزرگ و زیادی کمک کرده‌است. این پیشرفت حاصل زحمات و تلاش‌های بی‌پایان جوانان باهوش، تحصیل‌کرده و زحمت‌کش  همین مرزوبوم است. ما در گروه تولیدی کیانی مفتخر به طراحی و تولید دستگاه‌های قنادی با کیفیت بسیار بالا در کنار پرسنلی از جوانان ایران هستیم در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با این دستگاه آشنا کنیم.

خرید دستگاه تارت زن - شروع کارافرینی

دستگاه تارت زن اتوماتیک قنادی چیست؟

دستگاه‌های قنادی دارای انواع مختلفی هستند، که هر کدام از آن‌ها محصول متفاوتی تولید می‌کنند و یا بخشی ازفرآیند تولید یک محصول را انجام می‌دهند. به عنوان مثال دستگاه برش کیک تر و رولت بخشی از فرآیند تولید محصول در کارگاه را انجام می‌دهد، در گذشته برش کیک‌های تر و رولت‌ها کار سخت و زمان‌بری بود؛ اما امروزه با وجود این دستگاه تارت زن، عملیات برش آسان و سریع شده‌است.

تارت زن نیز مانند سایر دستگاه‌های قنادی دلیل آسانی و سرعت بخشیدن به فرآیند ساخت شیرینی شده است. تارت زن ها قابلیت تولید نان تارت و شیرینی تارت را به مقدار زیاد و به طور کاملا همزمان دارند. در این دستگاه شما به کمک صحفه نمایش موجود در روی دستگاه، زمان مورد نظر برای پخت تارت را تعیین می‌کنید.

همچنین در این دستگاه دو عدد دماسنج تعبیه شده است که به کمک آن دو، دمای قالب‌های کف و بالا به طور کاملا جدا و با توجه به مدت زمان تعیین‌شده، کنترل می‌شوند. درب دستگاه پس از مدت زمان مشخص شده باز می‌شود و نان تارت کاملا پخته، خوش‌بو و خوش‌مزه را به شما تحویل می‌دهد. این دستگاه در مقایسه با روش سنتی تولید تارت بسیار کارآمدتر هست و استفاده از این نوع دستگاه در کسب‌و‌کار شما، به طور حتم، باعث افزایش مشتری و درآمد بیشتری خواهد شد.

مزایای دستگاه تارت زن

دستگاه‌های قنادی به‌روز  به طورکلی دارای مزایای‌ زیادی هستند و این مزایا به هیچ عنوان با روش سنتی قابل قیاس نیستند. از این ویژگی‌ها می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

 

    • صرفه‌جویی در زمان:

درگذشته همه فرآیندهای تولید شیرینی به کمک دست انجام‌می‌شد، اما قطعا سرعت دستگاه نسبت به انسان بیشتر هست. پس یکی از ویژگی‌های قابل شوهد در دستگاه‌های قنادی به ویژه دستگاه تولید تارت صرفه‌جویی در اتلاف وقت و سرعت بخشیدن به فرآیند تولید تارت هست.

 

    • بهداشتی بودن:

پیش‌تر اشاره کردیم که در روش سنتی، تولید محصول، دست انسان نقش پررنگی داشته است. اما امروزه دستگاه‌های قنادی بدون دخالت انسان محصول مورد نظر را تولید می‌کنند و نسبت به روش سنتی بسیار بهداشتی‌تر هستند.

 

    • تولید انبوه:

قطعا یک انسان نمی‌تواند به‌طور همزمان چند تارت را درست کند، اما این دستگاه قابلیت تولید تعداد زیادی تارت را به طور همزمان دارد.

 

    • با کیفیت بودن:

کیفیت تولید تارت با دستگاه تغییری با تولید تارت به روش سنتی ندارد. چه بسا، گاهی اوقات در روش سنتی، کیفیت محصول ضعیف هست، اما در تولید محصول با دستگاه همچین چیزی ممکن نیست.

 

    • صرفه‌جویی در مواد:

دستگاه های تارت  به دلیل داشتن قالب‌های متنوع، تارت‌های متنوعی بدون ایجاد دورریز و ضایعات تولید می‌کند. این ویژگی مثبت سبب صرفه‌جویی در مواد می‌شود.

 

    • نیاز به نیرو‌کار کمتر:

وقتی که یک دستگاه در زمان کوتاهی، تعداد زیادی تارت را  با کیفیت بالا تولید کند. دیگر نیازی به تعداد زیادی نیرو نیست، زیرا این کار توسط یک نفر هم انجام می‌شود. وظیفه نیرو نیز فقط گذاشتن مواد، تعیین مدت‌زمان و برداشتن تارت از دستگاه هست.

 

    • صرفه‌جویی در هزینه:

باتوجه به مورد بالا، دستگاه تارت زن به دلیل صرفه‌جویی در زمان تولید، نیاز به نیرو‌کار کمتر، تولید انبوه، صرفه‌جویی در مواد وغیره نسبت به روش سنتی، در صرفه‌جویی هزینه شما کمک زیادی خواهد‌ کرد. شما با خرید یک دستگاه قنادی تارت  می‌توانید به یک تولیدکننده تارت با کیفیت تبدیل شوید.

 

خرید دستگاه تارت زن با بهترین کیفیت و قیمت

تولیدات دستگاه های تارت زن

دستگاه‌های تارت یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های قنادی می‌باشند. که برای تولید نانِ شیرینی های تارت از آن استفاده می‌شود. این دستگاه‌ شیرینی‌های تارت را با حفظ‌ کیفیت، با مزه لذیذ و بو خوش تولید می‌کند. قطعا تارت یکی از پرطرفدارترین شیرینی‌های جهان محسوب می‌شود و افراد کمی به این نوع شیرینی را علاقه ندارند

تنوع بالای قالب‌های دستگاه های تارت باعث می‌شود که این دستگاه، تارت‌های متنوعی در ابعاد و اندازه‌های مختلف تولید کند.  شما با خرید یک دستگاه تمام اتوماتیک تارت می‌توانید بهترین تارت‌ها را در قنادی، کافه و حتی منزل خود داشته باشید.

انواع دستگاه تارت زن

تارت زن ها دارای دو نوع می‌باشند:

 

    1. دستگاه‌های تارت اتوماتیک

    1. دستگاه‌های تارت رومیزی

تارت زن اتوماتیک:

دستگاه های تارت قنادی صنعتی را معمولا در مکان‌های عمومی‌ مانند قنادی‌های بزرگ، کافه‌ها،‌ تریا وغیره به منظور تولید انبوه تارت استفاده می‌‌کنند که قابلیت و مزایای این نوع دستگاه را پیش‌تر گفتیم.

تارت زن رومیزی:

دستگاه‌های تارت رومیزی با نوع دیگر دستگاه تارت زن- هست که مزایای مشترک بسیار زیادی دارند: مثل صرفه‌جویی در مواد، صرفه‌جویی در زمان و صرفه‌جویی در هزینه، نیاز کمتر به کاربر، بهداشتی بودن محصول و با کیفیت بودن محصول.

اما این دستگاه رومیزی یک تفاوت بزرگ با نوع دیگر از این دستگاه دارد. دستگاه قنادی از نوع تارت رومیزی همانطور که از اسمش پیدا‌ است، فضای بسیار کمتری را مشغول می‌کند. این دستگاه، نیز مانند نوع دیگر خود، دارای تعدادی حفره می‌باشد و وقتی که مواد  داخل این حفره‌ها قرار می‌گیرند، درب دستگاه بسته می‌شود و دستگاه رومیزی به طور اتوماتیک، خمیر موجود در قالب‌ها را فشار می‌دهد. این دستگاه توسط کاربر با تعیین مدت زمان، پخت تارت را آغاز می‌کند و در تایم مشخص درب دستگاه باز می‌شود و تارت پخته شده را به کاربر تحویل می‌دهد.

این دستگاه نیز مانند نوع دیگر خود، دارای تعداد قالب‌های متعددی هست و می‌تواند نان‌های تارت را در مدل‌های متنوع به سلیقه کاربر‌ آماده نماید. تفاوت دیگر این دو دستگاه در تعداد حفره‌ها می‌باشد، تعداد حفره‌ها در دستگاه‌های تارت رومیزی ۳۰ حفره است، دستگا‌ه‌های تارت رومیزی نسبت به دستگاه‌های بزرگ از حفره کمتری تشکیل شده‌اند. معمولا از این دستگاه‌ها علاوه‌بر کافی‌شاپ‌ها، تریاها، رستوران‌ها در محیط منزل نیز استفاده می‌کنند.

 

آمورش پخت تارت، اولین قدن خوداشتغالی

قدم گذاشتن در مسیر خوداشتغالی با دستگاه تارت زن قنادی اتوماتیک

قنادی یکی از حرفه‌های بسیار شاد و با درآمد بالا هست. این شغل یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خوداشتغالی و حتی کارآفرینی هست. اگر تصمیم نهایی برای فعالیت در حوزه قنادی را گرفته اید حتما می‌دانید‌ که این‌ حوزه دارای شاخه‌های متعددی است.

 یکی از شاخه‌های قنادی تولید شیرینی تارت می‌باشد. تارت یک شیرینی بین المللی است که تولید آن بسیار درآمدزا و با سوددهی بالاست، درآمد عالی این شاخه از قنادی به دلیل داشتن طرفداران زیادِ تارت می‌باشد. شما برای ادامه‌دادن در این حوزه قبل از هرچیزی، نیاز به یادگیری، مهارت و تجربه دارید.

پس ما به شما پیشنهاد می‌دهیم برای یادگیری تولید تارت، حتما یک دوره پخت تارت شرکت کنید. پس از یادگیری و کسب مهارت شما باید سرمایه اولیه را مدنظر بگیرید. برای فعالیت در این شغل شما نیازمند داشتن این دستگاه تارت زن و مواد اولیه تارت هستید.

پیش‌تر اشاره کردیم که دستگاه قنادی تارت، یک دستگاه برقی می‌باشد که دارای قالب‌های با شکل‌های مختلف مانند دایره، مربع، مثلث وغیره هست. همچنین این دستگاه قابلیت تعیین درجه حرارت و تعیین مدت زمان پخت از سمت کاربر را نیز دارد. بهتر است شما برای شروع کار از دستگاه تولید کننده تارت اتوماتیک رومیزی استفاده کنید؛ زیرا هم فضای کمتری را اشغال می‌کند و هم هزینه کمتری را در برمی‌گیرد.

مواداولیه موردنیاز برای پخت شیرینی تارت نیز موادی همچون شکر، آرد، روغن و غیره هست. حتما می‌دانید‌ که کیفیت و توانایی، تاثیر بالایی در میزان فروش محصول دارد. پس شما باید ابتدا بر روی افزایش کیفیتِ محصول تولیدی خود کار کنید، به همین دلیل بهتر است از مواداولیه با کیفیت و دستگاه استاندارد استفاده کنید. زیرا کیفیت تارت رابطه مستقیمی با کیفیت مواد اولیه و این دستگاه دارد. پس شما با خرید یک دستگاه برای تولید تارت و مواد اولیه باکیفیت می‌توانید خود اشتغالی و یا کارآفرینی را در شاخه تولید تارت شروع کنید و در انتها شما شاهد رضایت مشتریان خود باشید. همچنین فروش شما رو‌زبه‌روز افزایش پیدا خواهد کرد. زیرا این یک قانون هست که سود زیاد، نتیجه فروش زیاد و فروش زیاد نتیجه کیفیت بالا می باشد‌؛ اما توجه داشته باشید، که رشد شما نیازمند صبوری و رعایت نکات گفته شده هست.

سخن پایانی

سال‌های اخیر تولیدکنندگان در زمینه دستگاه‌های قنادی، دستگا‌ه‌هایی برای تولید تارت طراحی و تولید کرده‌اند.

این دستگاه یکی از انواع دستگاه‌های قنادی کارآمد و پرطرفدار در بین قنادها می‌باشد. این دستگاه دارای مزایای زیادی هست و می‌تواند تعداد زیادی تارت را با بهترین کیفیت در کوتاه‌ترین زمان ممکن، تولید کند. کیفیت بالای تارت شما، باعث می‌شود از رقیب‌های سرسخت خود‌تان در زمینه تولید تارت پیشی بگیرید و سود زیادی از تولید و فروش تارت داشته‌باشید. اما دقت‌کنید که کیفیتِ تارت شما فقط به دستگاه استاندار بستگی ندارد، بلکه کیفیت مواداولیه نیز روی کیفیت تارت نیز تاثیر می‌گذارد. ما در این مطلب  همه چیز درباره دستگاه تارت زنی صنعتی و امکانات آن را به صورت کامل گفتیم، امیدواریم شما با خرید و تهیه این محصول استاندارد و با کیفیت  از گروه تولیدی کیانی در تولید تارت پیشرفت چشم‌گیری داشته‌باشید.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

hazine-maghroon-be-sarfe

هزینه مقرون به صرفه

balatarin-kiyfiyat-khadamat

بالاترین کیفیت خدمات

khadamat-montabegh-bar-standard

خدمات منطبق بر استاندارد

tajhizate-pishrafte

استفاده از تجهیزات پیشرفته

بستن (Esc)
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
سایدبار Scroll To Top