انواع دستگاه تارت زن را بشناسید

بهترین انواع دستگاه تارت زن
3.7/5 - (3 امتیاز)

دستگاه تارت زن یکی از مهم‌ترین ابزار‌آلات قنادی‌ها محسوب می‌شود که جهت تهیه انواع شیرینی و نان تارت در طرح‌ها و سایزهای گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دستگاه تارت زن چیست؟

با توجه به مصرف زیاد انواع نان و شیرینی تارت در سراسر دنیا، امروزه تولید و استفاده از دستگاه های تارت زن در تمام شیرینی فروشی‌ها افزایش پیدا کرده است. دستگاه نام برده، کار را برای قنادان بسیار راحت کرده است و این قابلیت را دارد که نان یا شیرینی تارت را به طور یکدست و کامل و با بهترین کیفیت به تولید برساند.

در واقع استفاده از دستگاه تارت زن در شیرینی فروشی‌ها این امکان را به وجود می‌آورد که استفاده از کارگران و منابع انسانی به کمترین میزان ممکن برسد و شیرینی و نان تارت در تعداد بالا و با بهترین کیفیت به تولید برسد.

یکی از بهترین ویژگی‌های دستگاه تارت زن این بوده که دماسنجی که داخل این ابزار قرار داده شده است، قادر می‌باشد که دمای قالب‌های تارت را مدیریت کند و به این طریق از سوختن آن‌ها پیشگیری نماید.

کاربرد دستگاه تارت زن

دستگاه‌های تارت زن همانطور که در عناوین قبلی اشاره شد، از پر کاربردترین تجهیزات قنادی‌ها هستند که کاربری‌های فراوانی دارند و به جهت تولید نان و شیرینی تارت می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

این مدل از دستگاه‌ها علاوه بر آن که در شیرینی فروشی‌ها کاربرد زیادی دارند از آن‌ها می‌توان به صورت خانگی نیز برای تولید انواع نان و شیرینی تارت با کیفیت در کوتاه‌ترین زمان استفاده کرد. ابزار نام برده را می‌توان در کافی‌شاپ‌ها نیز استفاده کرد و به وسیله آن‌ها بهترین تارت‌ها را در طعم‌های مختلف در مدت زمان کوتاه برای مشتریان به ارمغان آورد.

دستگاه‌های تارت زن کیانی ماشین

 

مشخصات دستگاه تارت زن

دستگاه‌های تارت زن از ابزار‌آلات بسیار پر استفاده‌ای هستند که کار پخت نان و شیرینی را برای قنادان آسوده کرده‌اند. در خصوص ویژگی‌ها و مشخصات این محصولات می‌توان گفت که جنس پایه آن‌ها از استیل است که در برابر رطوبت، حرارت و یا ضربه از خود مقاومت نشان می‌دهد.

این ابزارها برای تولید نان و شیرینی تارت با بالاترین تعداد استفاده می‌شوند که جنس قالب و صفحه‌های به کار رفته در آن‌ها از چدن و تفلون مرغوب است و با ترموستاتی که رویشان تعبیه شده می‌توانند زمان پخت را به صورت دقیق تنظیم و اعلام کنند.

قیمت دستگاه تارت زن

قیمت دستگاه تارت زن با توجه به پارامترهای مختلفی مشخص می‌شود.  یکی از این معیارها مدل دستگاه و دیگری ساختار آن است. لازم به ذکر است که این لوازم در سایزهای گوناگونی به تولید می‌رسند و هرچه اندازه‌شان بزرگ‌تر باشد، قطعا از قیمت بالایی  برخوردار هستند.

با توجه به بررسی‌هایی که در بازار فروش این نوع تجهیزات شده است، قیمت دستگاه تارت زن با در نظر گرفتن فاکتورهای بالا حدود ۳۰۰۰۰۰۰۰ تا ۹۰۰۰۰۰۰۰ میلیون تومان می‌باشد که این رقم‌ها ثابت نیستند و طبق تورم و شرایط موجود در بازار دچار نوسان می‌شوند.

انواع دستگاه تارت زن

لوازمی که برای تارت زنی استفاده می‌شوند با توجه به نوع قالب و کاربری به دسته‌های زیر طبقه بندی می‌شوند.

دستگاه تارت زن رومیزی: دستگاه‌های تارت زن رومیزی سایز کوچکی دارند و اغلب برای کافی‌شاپ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نوع تجهیزات دارای قالب‌های مختلفی هستند که توسط آن‌ها می‌توان بهترین و متنوع‌ترین نان و شیرینی تارت را تهیه کرد.

دستگاه تارت زن مرکب برقی: تارت زن‌های مرکب برقی ظرفیت تولید بیش از ۱۰۰ نان و شیرینی تارت را در ساعت دارند و اغلب در شیرینی فروشی‌ها استفاده می‌شوند و این امکان را برای قنادان به وجود می‌آورند که نظارت دقیقی بر فرایند پخت تارت داشته باشند.

تنوع قالب‌های به کار رفته در این دستگاه‌ها بالا بوده و از ویژگی‌های خوبی که دارند این است که استفاده راحت و نظافت آسانی داشته و از دوام بالایی برخوردار هستند.

دستگاه تارت زن گرد: دستگاه نام برده، همان طور که از نامش مشخص است دارای قالب‌هایی گردی هستند. درنتیجه بهترین و باکیفیت‌ترین تارت‌های دایره‌ای را تولید می‌کنند و قابلیت تنظیم درجه حرارت و زمان پخت را دارند.

دستگاه تارت زن مربعی: قالب‌های به کار رفته در این ابزار برای تولید نان و تارت به صورت مربعی شکل هستند و این قابلیت را دارند که حدود ۳۰ تا ۴۰ عدد تارت را در یک ساعت تولید کنند. این مدل از تارت زن، دارای ترموستاتی است که می‌تواند درجه حرارت و زمان را تنظیم کند.

دستگاه تارت زن خانگی: امروزه به دلیل استفاده بیش از حد افراد از نان یا شیرینی تارت، بهره مندی از لوازم تارت زنی خانگی افزایش پیدا کرده است، با استفاده از این لوازم می‌توان انواع نان و شیرینی تارت را در کوتاه‌ترین زمان در خانه درست کرد و از خوردن آن لذت برد.


پیشرفته ترین دستگاه تارت زن

نحوه خرید دستگاه تارت زن

امروزه به منظور استقبال بی‌نظیر مردم از نان و شیرینی تارت، تولید و استفاده از تجهیزات تارت زن افزایش پیدا کرده است. با به کارگیری این ابزارها می‌توان نان و شیرینی‌های تارت را با بهترین کیفیت و رایحه‌ای خوش به صورت بهداشتی به تولید رساند. 

در زمان خرید تجهیزات مربوط به تارت زنی باید نکات زیادی را مدنظر قرار دهید.  یکی از کلیدی‌ترین نکته‌ها این است که از یک تولیدی معتبر برای تهیه محصول استفاده کنید. دستگاه‌های تولیدی آن برند باید کیفیت بالایی داشته باشند و از خدمات پس از فروش و گارانتی نیز برخوردار باشند. همچنین به دلیل این که قالب‌های تارت زنی در طیف گسترده‌ای از طرح ها به تولید می‌رسند در هنگام خرید باید با توجه به نیاز و طرحی که می‌خواهید، آن‌ها را سفارش دهید.

اندازه تجهیزات تارت زنی با یکدیگر متفاوت هستند و در زمان خرید باید آن‌ها را با توجه به نیاز و کاربری تهیه و استفاده کرد. برای برخی از کسانی که قصد خرید دستگاه‌های تارت زن را دارند این سوال پیش می آید که از چه مراکزی می‌توانند تجهیزات نام برده را با بهترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت تهیه کنند؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که کارگاه‌های زیادی وجود دارند که در عرصه تولید انواع دستگاه‌های تارت زن و دیگر تجهیزات قنادی به طور تخصصی مشغول به فعالیت هستند. یکی از این مراکز، گروه تولیدی کیانی ماشین نام دارد که در عرصه طراحی و ساخت انواع ابزارآلات قنادی به خصوص تارت زن به طور حرفه‌ای مشغول به فعالیت است. متخصصان ما در این گروه تولیدی لوازم نام برده را با بهترین مواد اولیه با کیفیت و به روزترین ماشین آلات به تولید می‌رسانند و بدون واسطه و با بالاترین سطح کیفی در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهند.

در صورتی که مایل هستید برای قنادی خود دستگاه تارت زن یا هر ابزار دیگری را تهیه کنید، ما در گروه تولیدی کیانی ماشین در خدمت شما هستیم. شماره تلفن‌هایی که در صفحه مشاهده می‌کنید یکی از پل‌های ارتباطی با مجموعه کیانی ماشین هستند. با شماره گیری آن‌ها می‌توانید جهت دریافت قیمت و مشاوره با کادر فروش ما ارتباط برقرار کنید.

آشنایی با انواع دستگاه تارت زن

 

سخن پایانی

دستگاه تارت زن از اصلی‌ترین تجهیزات کارگاه‌های تولید نان و شیرینی است که بدون آن‌ها قنادان هیچ پیشرفتی در کار خود مشاهده نمی‌کنند و در کارشان اختلال ایجاد می‌شود. لوازم تارت زنی انقلاب عظیمی در صنعت تولید نان و شیرینی به پا کرده‌اند. می‌توان گفت که بیشتر کار قنادان وابسته به این ابزار می‌باشد.

در این مقاله سعی کردیم که اطلاعات کاملی را راجع به دستگاه تارت زنی در اختیارتان قرار دهیم، امیدواریم که مطالعه آن برای شما مفید و راهگشا بوده باشد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

hazine-maghroon-be-sarfe

هزینه مقرون به صرفه

balatarin-kiyfiyat-khadamat

بالاترین کیفیت خدمات

khadamat-montabegh-bar-standard

خدمات منطبق بر استاندارد

tajhizate-pishrafte

استفاده از تجهیزات پیشرفته

بستن (Esc)
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
سایدبار Scroll To Top