مزیت خرید دستگاه برش کیک از گروه تولیدی کیانی در یک نگاه

Rate this post

یکی از محصولاتی که در در قنادی به کار گرفته می‌شود و می‌ توان آن را جز دستگاه قنادی به حساب آورد، دستگاه برش کیک می‌باشد که استفاده از آن مزیت‌های زیادی را برای افراد به خصوص قنادها به ارمغان می‌آورد.

این دستگاه یک ابزاری مناسب برای برش انواع مختلف کیک ها و شیرینی های می باشد.

در این مقاله قصد داریم تا شما عزیزان را تا حدودی با دستگاه قنادی برش کیک آشنا کنیم و اطلاعات مختصر و مفیدی را در خصوص مزیت‌های دستگاه برش کیک در اختیار شما دوستان قرار دهیم، پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

معرفی دستگاه برش کیک

همان طور که در ابتدا اشاره کردیم، متوجه شدید که دستگاه برش کیک‌ تر و رولت یک دستگاه مناسبی است که در مکان‌های مختلف به ویژه قنادی‌ها کاربردهای گسترده‌ای دارد و این امکان را میسر می‌کند که افراد بتوانند کیک‌های دسری و رولت‌ها را با اندازه‌ها و ضخامت‌های مد نظر و مختلف برش بدهند.

در واقع نحوه طراحی این دستگاه به نحوی صورت گرفته تا قادر باشد انواع کیک‌های‌تر و رولت را به شکل‌های مربع، مستطیل و حتی مثلث به برش برساند.

شما قادر هستید الگوهای برشی سفارشی را در دستگاه مد نظر ذخیره نمایید و با کمک گرفتن از صفحه نمایشگر لمسی تنظیمات مد نظر را وارد کنید.

استفاده درست از دستگاه برش کیک‌ تر و رولت راحت است و سبب شده تا افراد نیز بتوانند در کارهای خود سرعت و آسانی بیشتری را تجربه نمایند.

علاوه بر راحتی و سرعت، دقت و کارایی نیز افزایش می‌یابد و در نهایت شاهد برش‌های منظم هستیم و مشتریان رضایت بیشتری از نتیجه انتهایی خواهند داشت.

مزیت های دستگاه برش کیک چیست؟ کیانی ماشین

نقاط مثبت دستگاه برش کیک

افرادی که حتی خیلی حرفه‌ای نباشند نیز با استفاده از این دستگاه می‌توانند کیک و دسرهای خود را به ظاهری حرفه‌ای برش دهند. علاوه بر این، راندمان دستگاه نیز بسیار قابل قبول بوده و قادر است محصول مورد نظر را به صورت مداوم برش بزند.

همچنین جالب است بدانید که تمیز نمودن دستگاه نیز به صورت خودکار صورت گرفته و تیغه‌های آن به پاک کن‌هایی مجهز است که طی فرایند برش برای پاک کردن خامه‌هایی که به تیغه چسبیده استفاده می‌گردد.

شما می‌توانید این دستگاه کاربردی را از مراکز معتبر فروش در سراسر کشور تهیه نمایید و دستگاه برش کیک از گروه تولیدی کیانی یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین دستگاه‌های تولید شده می‌باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه خرید دستگاه برش کیک و دستگاه قیف زن از گروه تولیدی کیانی با کارشناسان و متخصصان با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید.

نحوه کارکرد دستگاه برش کیک

در قدم اول باید بدانید که دستگاه برش کیک‌ تر و رولت از حالت‌ های متفاوتی برای برش برخوردار است که این امکان را به افراد می‌دهد تا بتوانند برش‌ های مختلف و دلخواهی به شکل‌ های مستطیلی، مربعی و حالت مثلث بزنند.

علاوه بر شکل برش‌ها، پارامترهای سرعت و همچنین زاویه برش نیز در این دستگاه قابلیت تنظیم دارند.

این موارد در کنار هم سبب شده تا افراد از نحوه کارکرد این دستگاه رضایت داشته باشند و حتی افرادی که مهارت کم و محدودی در این حوزه دارند نیز بتوانند به راحتی از آن استفاده بهینه کنند.

اگر صاحب یک کسب و کار در زمینه تولید کیک‌های‌ تر و رولت و دسرها می‌باشید و برش کیک‌ ها به شکل منظم، یکی از دغدغه‌های شما می‌باشد، پیشنهاد ما به شما استفاده از دستگاه برش کیک می‌باشد.

در نهایت با استفاده از این دستگاه قنادی خواهید دید که کسب و کار شما پیشرفت خواهد کرد و رضایت مشتریان از محصولات شما چندین برابر می‌گردد.

زیرا استفاده از این دستگاه نه تنها سرعت تولید را ارتقا می‌دهد، بلکه سبب می‌شود نتیجه کار نسبت به روش‌های سنتی و قدیمی بسیار بهداشتی‌تر و اصولی‌تر صورت گیرد و شما را از روش‌های دستی بی‌نیاز می‌گرداند.

نکات مهم هنگام خرید دستگاه برش کیک - کیانی ماشین

استفاده از دستگاه برش کیک

شاید برایتان مفید باشد که هنگام استفاده از دستگاه برش کیک‌ تر و رولت، مهم نخواهد بود که هر بار که کسی از این دستگاه برای برش استفاده می‌کنند و نگرانی متفاوت شدن نتایج کار وجود نخواهد داشت.

زیرا این کار به صورت اتوماتیک صورت می‌گیرد و در نتیجه ظاهر نهایی کار شما کاملاً یکسان و حرفه‌ای از آب در خواهد آمد.

یک واقعیت در صنعت قنادی و کیک پزی این این که برش کیک می‌تواند روی ظاهر آن تاثیر به سزایی بگذارد و برش کیک و شیرینی به صورت منظم سبب می‌شود از لحاظ بصری برای مصرف کننده چشم نواز باشد و تمایل بیشتری برای خرید محصول از خود نشان دهد.

دستگاه برش کیک رولت با استفاده از سیستم التراسونیک قادر خواهد بود که برش‌های دقیقی به وجود بیاورد.

در واقع وجود قطعات منظم و یکنواخت، نیازمند یک اپراتور خواهد بود. با این حال کارکرد دستگاه بسیار راحت بوده و به مهارت و تجربه بالا و به خصوصی نیاز ندارد.

سرعت برش‌های این دستگاه قابل تنظیم می‌باشد.

مزیت خرید دستگاه برش کیک از گروه تولیدی کیانی شامل چه مواردی می‌باشد؟

تا این قسمت از مقاله تا حدودی با مزایا و نقاط مثبت استفاده از دستگاه برش کیک‌ تر و رولت آشنا شدیم.

در این قسمت نیز قصد داریم شما را با برخی دیگر از مزیت‌های خرید دستگاه برش کیک و دستگاه رولت زن از گروه تولیدی کیانی را در یک نگاه برای شما مورد بررسی قرار دهیم.

تیغه‌ های این دستگاه نیز بوده و همین تیزی تیغه برش سبب می‌گردد که بافت نرم فشرده و خرد نشود و بدون اینکه شکل آن تغییر کند، بتوان آن را برش داد.

این دستگاه از سرعت برش بالایی نیز برخوردار بوده و عملکرد و کارایی بسیار قابل قبولی را به همراه دارد.

ایمنی دستگاه یکی دیگر از نکات مهم آن می‌باشد. از مزیت‌های دستگاه برش کیک این است که دارای علایم هشدار در قسمت بالایی دستگاه می‌باشد و در نتیجه، امنیت را به میزان قابل قبولی حفظ می‌نماید.

از آن جایی که این دستگاه اتوماتیک بوده و از دقت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد، دور ریز محصول به حداقل میزان ممکن می‌رسد و به نوعی صرفه جویی بوده و مقرون به صرفه می‌باشد.

جنس دستگاه تمام استیل بوده و همچنین ضد زنگ است و به راحتی قابلیت تمیز شدن دارد.

برق مصرفی دستگاه برش کیک تک فاز می‌باشد.

در طراحی این دستگاه، یک صفحه نمایشگر لمسی به کار گرفته شده که به راحتی امکان وارد کردن تنظیمات مد نظر را فراهم می‌کند.

دستگاه برش کیک تر و رولت

کلام پایانی

همان طور که در این مقاله مطالعه کردید، دستگاه برش کیک و رولت یکی از دستگاه‌های قنادی می‌باشد که برای افرادی که در این حوزه کار می‌کنند یک دستگاه کاربردی به حساب می‌آید.

در این مقاله به معرفی این دستگاه، نقاط مثبت و کارایی و استفاده آن پرداختیم و در زمینه مزیت‌های آن نیز صحبت کردیم.

در صورتی که شما عزیزان در زمینه دپازیتور شیرینی و دستگاه رولت زن و دستگاه تارت نیاز به مشاوره و راهنمایی‌ های بیشتری دارید می‌توانید با کارشناسان و متخصصان با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید و نسبت به رفع مشکلات خود اقدام کنید.

همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر و دقیق‌تر در خصوص این دستگاه برش کیک می‌توانید به سایت کیانی ماشین هم سر بزنید و از اطلاعات ذکر شده در آنجا نیز برای تهیه این محصول بهره ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن (Esc)
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
سایدبار Scroll To Top